Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem problem z mocowaniem konektorów okrągłych 4mm do wyłącznika stopu ponieważ oryginalne mocowanie  podobne do plastiku uległo zniszczeniu. Zastosowałem kostkę elektryczną pomarańczową 12x16mm2 gdzie otwór ma wymiar 5,5mm. Każdy bolec mocujemy pojedynczo. Zadziory po cięciu wyrównójemy nożem do tapet. Na przewody zaciskamy konektor okrągły 4mm nasówamy kostkę pomarańczową konektor zakładamy na bolca kostkę nasówamy na konektor zagięcie na przewodzie ma być na przeciwko śrubki w kostce. Pierwsza śrubka mocuje konektor do bolca wyłącznika stopu a druga śrubka zagięcie na przewodzie na drugim bolcu postępujemy tak samo jak na pierwszym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v