Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

mam pytanie czy w proximie powinna świeć sie kontrolka od napędu po przekręceniu kluczyka bez odpalania traktora, a po napompowaniu pneumatyki powinna zgasnąć?

Nie wiem jak to powinno się prawidłowo zachowywać gdyż ciągnik mam od niedawna. 

Na 99% mam napęd załączony w pozycji wyłącz a rozłączony w pozycji włącz czyli odwrotnie jak powinno być. Ma ktoś na to pomysł

Może mi ktoś potwierdzić jak wygląda to u niego?

Edytowane przez arcz84
.
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem o jakiej kontrolce piszesz, ale u mnie oprócz podświetlonego włącznika, nie ma żadnej kontrolki od załączonego napędu. Jeśli myślisz o gasnącej kontrolce, to jest ta od spadku ciśnienia powietrza.

Nie wiem czy wiesz, ale włącznik od napędu, pozycja załączony jest tak jak w pozostałych wyłączony.

Wróć: nie ma żadnej kontrolki, nawet we włączniku. Napęd po prostu słychać i czuć 😁

Edytowane przez jacor73
Opublikowano

Jest kontrolka. Jak naped załączony to sie świeci na zielono :)

Problemem u mnie jest to ze poprzedni własciciel uszkodził kostke która jest wpinana do włacznika. Jeżeli włacznik odłaczy sie od kostki to naped się załącza. Ma ktoś nr seryjny takiej kostki, gdzie to kupić?

Opublikowano

Jaką masz tą kontrolkę, wstaw zdjęcie. Jeśli chodzi o włącznik, to u mnie działa podobnie, bo napęd jest załączony przy wyłączonym elektrozaworze, czyli jak masz wyłączony napęd elektrozawór jest włączony i cały czas puszcza powietrze do siłownika. Przez to właśnie odłączając kostkę załącza się napęd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v