Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego kravter jesli chodzi o silniki w serii 26xx i w 36xx to sa one takie same, ta sama pojemnosc i pompy. dopiero seria 81xx miala juz inne sliniki. A spalanie tak jak koledzy wyzej pisza od 12 do tych 15 litrow.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ten ma napewno wiecej niz np 36XX czy 81X0 bo to stara konstrukcja silnika i nadrabia paliwem ;p

Żebyś się nie zdziwił, starsze silniki potrafią być oszczędniejsze od nowych.

Opublikowano (edytowane)

KamilK199 , w 36 byly juz tez te nowsze tylko nie pamietam w jakich latach ale wiem ze ostatnie lata jakie wychodzily to miale montowane te nowsze z lezaca pompa ;)

 

 

 

Mariusz x potrafia ale rzadko to sie trafia ;p kiedys moc nadrabiano paliwem ;p no ale wtedy paliwo to bylo po 1 zl :D

Edytowane przez kravter
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tu nie o to chodzi, silniki z lat 80 i 90 były już bardzo wydajne, nie były ograniczone normami emisji spalin. Gdy zaczęła się ekologia zużycie paliwa zaczęło wzrastać. I nie ważne po ile było paliwo, konstruktorzy zawsze starają się zminimalizować zużycie, to o czym piszesz nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To chyba normalne, ale jak piszesz: "kiedyś moc nadrabiano paliwem" to wygląda to tak, jakbyś nie wiedział co piszesz. Chcesz to możemy podyskutować o konstrukcji silników, ale w innym temacie.

 

Odpowiedzieć na pytanie czy pali dużo czy mało się nie da. Te ciągniki mają ok 30 lat, silnik może być po kilku remontach, wątpliwe, żeby trzymał fabryczne osiągi. Spodziewałbym się spalania na poziomie Ursusa 1214.

Opublikowano

Kravter poczytaj najpierw pewne zrodla i informacje i dowiesz sie ze do modelu 3650 sa takie same slniki i do konca produkcji jak w seri 26xx. Wieksze modele jak np. 3690 mialy juz calkiem inne slniki i tu sie tylko zgodze, bo poprostu nie ma odpowiednika w serii 26xx. A lezaca pompa byla dopiero w serii 31xx a jak ktos np. wlozyl sobie slnik od 3115 do 3610 to moglo to tak wygladac, lub z kombajnu. Seria 30xx i 36xx mial swoja modernizacje w 92r i byl produkowane do 95r. A modernizacja polegala glownie na zmianie i ulepszeniu skrzyni(nie chce mi si o tym pisac bo jest tego za duzo), zwiekszeniem wydajnosci hydrauliki i pewnym zmianom konstrukcyjnym mostow itp. Pozniej weszla seria 61xx i 81xx i one mialy juz inne silniki z pozioma pompa.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W 3645 mam silnik 1006.6, w 2680 jest A6.354.4, widac, że nie są jednakowe.

Opublikowano

W takim razie zawracam honor i przepraszam, ja jeszcze nie widzialem w 3645 nowego typu silnik a tylko stary a bylem takze ogladac ten ciagnik. Widocznie musialy wychodzic taki i takie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co rozumiecie jako stary i nowy typ? Czym się różnią?

Opublikowano

Nowy typ- pompa mocowana poziomo w bloku tak jak np. 255 a stary ma pionowo przyklad 3080. Nie wiem jak jest w kombajnach MF ale wydaje mie sie ze tak samo nie mialem poprostu stycznosci.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to z całą pewnością mam nowy typ ;) , i raczej wszystkie tak mają.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

3645, wersja 145 KM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez KamilMF
      Kupował ktoś z użytkowników forum dokumentację od tego sprzedającego ? Chciałbym wiedzieć czy te tłumaczenia są dobre. https://www.olx.pl/d/oferta/massey-ferguson-serii-5400-serwisowa-instrukcja-napraw-j-pol-CID751-IDJOmxl.html
    • Przez Danioboss
      Cześć. Mam problem z Fergusonem 3610. Podczas przełączania na zająca czuć jakby bieg był załączony ale nie jedzie na żółwiu jedzie prawidłowo czasami nie chce ruszyć na 1 biegu. Elektrozawór sprawny. Wymieniony czujnik żółw zajac. Kontrolki świeca się prawidłowo. Cisnienie na gniazdach diagnostycznych w normie. Rok temu zalany nowy olej wraz z filtrem. Wszystko w miarę chodziło.
    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v