Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedawno zakupiłem Favorita 714 z 2001 roku i udało mi się nawet znaleźć instrukcję, jednak nie znalazłem w niej odpowiedzi na mój problem. Chodzi o to że przez dłuższy czas nie mogłem dojść do tego w jaki sposób używać tylnego podnośnika za pomocą przycisków GO i END na joysticku. Podnośnik za nic nie chciał opadać ani się podnosić i myślałem że coś jest zepsute aż w końcu zaskoczyło i okazało się że żeby to działało to trzeba jednocześnie trzymać też ten przycisk aktywacyjny z tyłu joya którego używa się też do zmiany kierunku jazdy i dopiero wtedy przydusić GO lub END. Czy to jest normalne? Szczerze mówiąc jest to bardzo nieporęczne bo o ile przy zmianie kierunku wciska się go i daje joya do lewego to przy jednoczesnym wciskaniu dwóch przycisków często palec potrafi się omsknąć i przycisk nie zareaguje i trzeba cofać bo nie zaskoczyło itp. no generalnie jest to bardzo uciążliwe i moje pytanie jest takie czy to u mnie jest coś nie tak czy po prostu nie da się tego zmienić i u każdego działa to w taki sposób? Jeżeli da się do zmienić to ktoś może wie w jaki sposób?

Opublikowano

Witam, powinno być tak, że po prawej stronie przy EHR (takie pokrętło)  masz taki przycisk podnośnika z literką "A" i to wciskasz i przyciski powinny działać, tak samo z automatycznym WOM-em. Przynajmniej tak jest u mnie. Mam Fendt 716 z 2010r.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ferdek2000
      Witam, pacjent Fendt 712. 
      wyświetla błąd 5.1.98, gdy silnik przekracza 1000 obr/min. na wolnych obrotach funkcjonuje poprawnie. 
      po wyrzuceniu błędu blokuje hydraulikę zewnętrzna. 
      Wyczytałem że problem może leżeć w czujniku, znalazłem i kupiłem takowy, jednak nie wiem gdzie szukać jego położenia w ciągniku? 
      prawdopodobnie znajduje się o przy pompie pod kabiną i można się dostać z dużymi problemami od spodu. Tylko czy to napewno tam ? 
      poniżej zdjęcia. 
      Czujnik który kupiłem i jego prawdopodobne położenie. 
       
      proszę o pomoc . 
       


    • Przez Sebastian32
      Witam. Problem polega na tym że silnik powyżej danych obrotów zaczyna świszcze ćwiczeć jakby zaciągał powietrze. Gdzie szukać problemu?
    • Przez Sebastian32
      Witam. Problem polega na tym że silnik powyżej danych obrotów zaczyna świszcze ćwiczeć jakby zaciągał powietrze. Gdzie szukać problemu?
    • Gość
      Przez Gość
      Cześć. Próbuje zrobić kalibrację Vario w swojej 716 z 2003 roku ale po wpisaniu kodu taki błąd wywala,podrzuci ktoś co źle robię ? Olej rozgrzany i chyba wszystkie kroki prawidłowo a jednak.

    • Przez SzymonG
      W moim ciągniku Fendt Vario 712 wyświetlił się błąd 4.1.08 już sprawdziłem jest to uszkodzony czujnik analogowy(czujnik trójkątny) zakresu prędkości jazdy I/II wie ktoś jaki to czujnik i gdzie się znajduje (Najlepiej jakiś wykres)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v