Skocz do zawartości

Wariator młocarni

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam! Jestem w tym temacie zielony więc proszę o wyrozumiałość i wskazówki. podczas zjechania z 1 przejazdu zobaczyłem na sitach że kłosy są niewymłucone, ale na polu było w miarę czysto więc wjechałem ponownie,podczas koszenia z kombajnu zaczęło się dymić,wariator był rozgrzany do czerwoności,a cały bęben był zapchany słomą i „kurzem”,oczyściłem go w miarę, ale to nic nie pomogło, okazało się, że jedna ze śrub się wykręciła,a druga miała luzy,chciałem ją uciąć diaxem,ale nie bardzo mam dojście,a rozebranie będzie bardzo ciężkie i trudne, strasznie ciężko kręcić kołem mimo chwilowego wepchniecia owej śrubki. Nie jestem również pewnien czy problem dotyczy tylko samej śrubki czy całego wariatora, jesteście wstanie mi również podać co może być tego przyczyną,czego muszę unikać i co wymienić? Z góry dzięki i przepraszam za tak chaotyczny tekst, ale jestem strasznie wyczerpany i senny. 

27D1ABC1-5294-4247-B0D5-01569B0AB78A.jpeg

613A8608-4553-4A4E-A619-AAE186B5DD1B.jpeg

F84CC603-29F5-4179-808F-ADEEAC1DBB3F.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

• Przez Bartek1231
      Witam mam pytanie czy przerabiał ktoś układ chłodzenia bizona dokładając kosz chłodnic z innego kombajnu tak żeby nie niszczyć skosów w bizonie. Myślałem też przesunąć chłodnice z frontu na bok silnika co o tym myślicie? 
    • Przez Operator1
      Witam mam problem przyspieszaczem przy bizonie z056 który przy wysuwie ładnie szybko się wysuwa a jak przy wsuwie siłownika wolno się wsuwa 
    • Przez JanooFPL