Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam pytanie do posiadaczy 30-tek lub 60-tek. Nie posiadałem instalacji pneumatycznej i skompletowałem ją ale mam regulator ciśnienia identyczny jak ten w c 330 ale ze starą albo Jelcza działa elegancko bo był nowy tylko ma taki zaworek ze sprężynką i słychać charakterystyczne syknięcie jak w ciężarówce. Jednak drażni mnie gdyż jak mi trochę gdzieś ucieknie powietrze albo przyhamuje to znowu syknie i co chwilę. Czy to tak w c 330 ma być czy jakoś to inaczej zrobić. 

Opublikowano

To forum schodzi na psy. Wstyd mi byłoby zadawać takie pytanie Logicznie rozumowując skor sprężarka cały czas pracuje to gdzieś to powietrze musi sie podziewac wtedy gdy nie jest do niczego potrzebne i stąd sie bierze to psikniecie czy syknięcie

  • Haha 1
Opublikowano
Dnia 10.06.2020 o 19:30, Karol445 napisał:

To forum schodzi na psy. Wstyd mi byłoby zadawać takie pytanie Logicznie rozumowując skor sprężarka cały czas pracuje to gdzieś to powietrze musi sie podziewac wtedy gdy nie jest do niczego potrzebne i stąd sie bierze to psikniecie czy syknięcie

Chodziło mi bardziej że zastanawiałem się czy zaworek zwrotny ze sprężynką zaraz za regulatorem jest potrzebny bo przez to jest oddzielony regulator od zbiornika zaworkiem i co naciniecie hamulca następuje dobijanie i głośne syknięcie. A jak wiadomo sprężarka ma swój zawór zwrotny a w starym regulatorze nawet takiego nie znalazłem. 

A ty drogi Panie jak nie masz nic do powiedzenia w temacie oprócz jątrzenia to proszę na ten temat nie wchodzić. To forum zejdzie na psy dzięki takim użytkowniką jak ty którzy nic nie wnoszą tylko trują. A jak jesteś  właścicielem strony i ci nie pasuje oraz złamałem regulamin to proszę mnie wyrzucić a jeśli nie to trzy..... Kroki ode mnie w bok. 

 

Opublikowano (edytowane)

Zaworek zwrotny powinien być założony żeby powietrze nie uciekało ze zbiornika przez sprężarke do atmosfery a on nie ma nic wspólnego z psikaniem albo sykaniem Psika zawór redukcyjny

Edytowane przez Karol445

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez blackspace
      Witam wszystkich
      Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość:)
      Otóż chciałbym zainstalować nowy regulator ciśnienia do ursus c-360. Znalazłem ciekawy regulator ciśnienia Ikov 4430 i myślę aby go zainstalować do ursusa, wygląda jak by miał i odolejacz, ale nie jestem tego pewien.
      Myślicie że będzie on dobrym wyborem? ciekawi mnie też od czego on fabrycznie był.
      Z góry dzięki za odpowiedź


    • Przez blackspace
      Witam wszystkich
      Jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość:)
      Otóż chciałbym zainstalować nowy regulator cisnienia do ursus c-360.
      U dziadka w garażu znalazłem regulator cisnienia Ikov 4430 i myślę aby go zainstalować do ursusa, wyglada jak by miał i odolejacz, ale nie jestem tego pewien.
      Myślicie że będzie on dobrym wyborem? ciekawi mnie też od czego on fabrycznie był 🧐


    • Przez lagunal6
      Witam forumowiczów od jakiegoś czasu mam problem z hamulcami. Mam ręczny przy kierownicy razem z wajcha od rewersu.Po dłuższym postoju po zwolnieniu hamulca hamulce trzymają że ciągnik zaraz się zatrzymuje dodam że zauważyłem że że po naciśnięciu i zwolnieniu hamulca idzie trochę powietrza do zbiorniczka z alkoholem 
    • Przez Obi32
      witam, ma ktoś z was hamulce hydrauliczne do przyczepy przy zetorze 7745 lub innych, macie jakiś schemat jak to zrobić? 
    • Przez RadelicChannel
      Witam. Postanowiłem naprawić hamulce w c360. Zdjąłem prawa zwolnice, wyczyściłem, założyłem nowe szczęki i tłoczek. Wszystko złożyłem, następnie zamontowałem nowy przewód i długa pompkę, nie wymieniłem pompy krótkiej która jest zepsuta. Hamulec nie chce zrobić się twardy,ciagle wpada do końca, próbowałem zaslepiac wyjścia na krótką pompkę, ale nie przyniosło to efektów. Płyn przy tłoczku wypływa z odpowietrznika bez babelkow powietrza, mimo to hamulec wpada. Wsadziłem palec do dziury gdzie znajduje się Tloczek i czuje ze wykonuje on lekki ruch. Proszę o pomoc 
      Czy da radę odpowietrzyć układ bez krótkiej pompki? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v