Skocz do zawartości

informacje o pompach wtryskowych c330 c360 c385 pochodny zetor 8011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, odgrzebuję temat bo zastanawia mnie pewna kwestia według tej instrukcji;

http://rolczar.com.pl/katalogi/Instrukcja obsługi i katalog cześci URSUS C-330.pdf

do pompy trzydziestki wchodzi 20ml, regulatora obrotów 90ml, wszyscy piszą że około 500ml jak to w końcu jest?

i czy regulator i pompa mają jakiś osobny wlew czy te wartości po prostu należy zsumować ?

kolejna kwestia czy każda pompa czy do c330 czy c360 czy c385 pochodny zetor 8011 mają przelew na zewnątrz gdy do oleju pompy dostaje się ropa?

Pytam bo w mojej c360 po odkręceniu bagnetu pompy jest pełny stan ropy i zauważyłem delikatny wyciek przy korpusie gdzie dokręcona jest pompa no i obroty falują na ciepłym to samo jest w zetorze 8011 obroty falują i wyciek jest za pompą. 

Chce spuścić w tych wszystkich ciągnikach tą ropę tylko nie wiem ile do poszczególnych ciągników wlać oleju czy zgodnie z bagnetem min czy więcej czy jak na filmiku poniżej??

tu na tym filmiku chłopak wlał 1l oleju do c360 i też ma pełny stan 

 

Opublikowano

To nie ma osobnych wlewów do regulatora obrotów i pompy ? bo nie wiem czemu osobno są podane te litraże w instrukcji tak jak lało by się je osobno. Czyli Panowie  Mam lać według bagnetu na minimum bo tylko taki zakres mam czy do oporu aż pokaże mi się w otworze ewentualnie przeleje ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
    • Przez Godzio
      Witam mam Jechałem sobie na pole i wracając zaczął slizgac mi na żółwiu przy startowaniu więc podciaglem tasme i tak robiłem aż skończyła mi sie tasma bo akurat były żniwa i po żniwach zmieniłem mikropompke i tasme nowa i znów ten sam problem tylko dzis zauważyłem że dodatkowo przy żółwiu nie chodzi mi przedni napęd za zajacu zalacz mi przedni napęd i nie slizga sie zajac Wiem przeważnie jest na odwrót że slizga na zajacu i nie pracuje przedni napęd a tu jest na odwrót na żółwiu slizga i przedni naped nie chodzi co może byc nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v