Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kalibracje wedlug mnie powinien wykonywac sobie sam na wlasna reke, z tego wzgledu ze jest to bardzo proste i powinno sie ja robic czesto wczesniej niz wymiana oleju w skrzyni. W starych dobrych maszynach sekwencja ta byla opsiana w dtr, za to w nowszych łaske robia ze dadza Ci instrukcje obslugi😉

Opublikowano
6 minut temu, mariusz(ZDUN) napisał:

jeśli tłumik złoży się całkowicie to wywali ci błąd  bodajrze E64 ale mogęsię teraz mylić w opisie masz jako możliwość błędu uszkodzony damper.  Owszem przy nie całkowicie uszkodzonym tłumiku przjdzie kalibrację ale właśnie tu jest problem jak mądrzy panowie sami kalibrują sobie skrzynie ,aaaa bo ja wiem i na serwisie zaoszczędzę i nie jenokrotnie zamiast poprawy jest pogorszenie ustawień.

Był serwis i też nic nie pomogło tak samo robili kalibrację jak ja sam

Opublikowano (edytowane)

każda instrukcja pisze że kalibrację powinno się wykonywać w monencie remontu przekładni wymiany zaworów lub jednostki sterującej owszem zaleca się wykonywanie co około 2tyś godzin w tych skrzyniach, ale jak czasem czytam ze ktoś co dziennie lub co tydzień kalibruje to padam ze śmiechu :P ciagnik jeśli wszystko jest w porządku sam reguluje to sobie względem zurzycia, np w masseyu pedał sprzęgła samoczynnie sam się zawsze ustawie w pozycji wyśrodkowanej po odpaleniau na podstawie zapięcia górnego i dolnego czujnika pedału sprzęgłą.

A co mieli ci innego zrobić jak procedura jest tylko jedna ale to nie jest kwesja kalibracji w czasie kalibracji on tylko sprawdza pare razy dopiecie synchronizatorai zapisuje sobie wartość na przyszłość jeśli widły nie są zurzyte to zakażdym razem zapisze praktycznie tą samą wartość.

Edytowane przez mariusz(ZDUN)
Opublikowano
15 minut temu, mariusz(ZDUN) napisał:

każda instrukcja pisze że kalibrację powinno się wykonywać w monencie remontu przekładni wymiany zaworów lub jednostki sterującej owszem zaleca się wykonywanie co około 2tyś godzin w tych skrzyniach, ale jak czasem czytam ze ktoś co dziennie lub co tydzień kalibruje to padam ze śmiechu :P ciagnik jeśli wszystko jest w porządku sam reguluje to sobie względem zurzycia, np w masseyu pedał sprzęgła samoczynnie sam się zawsze ustawie w pozycji wyśrodkowanej po odpaleniau na podstawie zapięcia górnego i dolnego czujnika pedału sprzęgłą.

A co mieli ci innego zrobić jak procedura jest tylko jedna ale to nie jest kwesja kalibracji w czasie kalibracji on tylko sprawdza pare razy dopiecie synchronizatorai zapisuje sobie wartość na przyszłość jeśli widły nie są zurzyte to zakażdym razem zapisze praktycznie tą samą wartość.

A jakiś kontakt?

Przed chwilą, Kala3452 napisał:

A jakiś kontakt można prosić?

 

Opublikowano (edytowane)

Koledzy mam taki przypadek skrzynia full powershift 19x6 szarpie przy zmianie kierunku jazdy tak jakby nie bylo kalibracji tylko wlacz /wylacz doslowni staje i kreci kolami w przeciwnym kierunku. Nowy damper + czujnik, nowy akumulator. Biegi przelacza bajka, ze sprzeglem zmiana kierunku tez ok. Kalibracja przy 65 stopniach, probowalem zmieniac czasy napelnienia sprzegiel f1 f2 f3 oraz R i co dziwne nie ma praktycznie roznicy czy jest ustawiony czas na 3 cz 25. Z kalibracji wyszlo 8. Porownuje ze skrzynia 17x16 i tam bo jest plynniej. Macie pomysl  co  jeszcze można zrobić?

Edytowane przez bialy2005

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czekaj_0
      Witam mam problem z ciagnikiem nh t6050 a mianowicie mam biegi polowe wbita chce ruszyc ciagnie przez 10cm i wyswietla N na ekranie i wbija na luz czasami biegi zalapia i jest mormlanie podkresle ze przy szosowych nie ma tego problemu wie ktos czemu tak sie moze dziac?
    • Przez pio46
      Witam T 6050 przestał pokazywać prędkość jazdy , wyświetla się 0,00. Jaka może być przyczyna , gdzie szukać czujnika prędkości?
    • Przez Czekaj0
      Od jakiegoś czasu w moim new holland t6050 slychać dziwne stukanie w okolicach prawego boku silnika, podczas pracy na wolnych obrotach tego nie ma albo jest tak cicho że tego nie słychać podczas wkrecania się na obroty bez obciążenia słychać lecz gdy obroty przestaną rosnąć tylko będą np na najwyższych to z powrotem tego nie słychać, przy obciążeniu np pod górkę słychać to cały czas, turbina nowa zawory wyregulowane prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny 
    • Przez Patrykxd
      Witam powie mi ktoś jak spuścić płyn chłodniczy ww wymienionym modelu? Jest jakiś korek spustowy czy trzeba wąż odkręcić? I jaki płyn najlepiej zalać?
    • Przez niesmialy83
      Wie ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . Na przekręconym kluczyku na zapłon, przytrzymuje przycisk "h"- lewy z prawej strony i ustawiam godzinę, ale tylko do 12 godz. 

       
      Czy muszę kliknąć jakiś dodatkowy przycisk? 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v