Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Fiacie 1180. Problem polega na tym że przy postoju nie idzie skręcić kołami w miejscu oraz płyn sie strasznie pieni. Siłownik po regeneracji i sprawdzałem czy się nie przelewa w środku i wszystko jest okej. Im bardziej sie nagrzeje tym jest ciężej skręcić. Koła stoją w miejscu a kierownica się kręci. Co może być pprzyczyną takich objawów. Z góry dziękuję za każde wskazówki.

Opublikowano

Pompa kolego. Mieli olej. Jeśli stało się to nagle to uszczelniacze w pompie a jak stopniowo to niestety ale pompa do wymiany ze względu na zużycie. Najłatwiej to wykręć pompę zawieź gdzieś gdzie robią hydraulikę i Ci sprawdzą jakie ciśnienie daje koszt 50 dych.

Opublikowano

Czyli orbitrol raczej to nie jest?

W miarę działa ale bez szaleństw. Ale podnośnik i hydraulika chodzi bez zarzutu. Tzn czasami jak długo po stał to chwile mu zajęło nieczym podniósł ale potem wszystko było normalnie. Obawiałem że mogła to być wina małej ilości oleju dlatego miał problem z ruszeniem.

Opublikowano

eee tep, bedzie rosnąć ,ale to wpływu raczej nie ma ,to nie koparka  aby trza to chlodzić  ,choc i rację masz bo jak pompa mieli to i olej na zasilaniu ze zbiornika   bedzie cieplejszy niz na powrocie

Paweł sprawdź pompę ,ja bym od niej zaczol 

Opublikowano

Mi właśnie o to chodzi że jeśli pompa mieli olej to pozna po temp. Ciekawe czy na zgaszonym da się skręcić kierą? Bo jeśli tak a koła stoją w miejscu to orbitrol w środku puszcza.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

arturooo słuszna uwaga ,ale mam nadzieję ze Paweł to juz przetestował
Paweł czyli orbitrol ok jesli koła skręcają

to ze cięzko idzie to dobrze

Edytowane przez Tomasz78
Opublikowano

Tomek niby tak zgadza się, ale martwi mnie te pół obrotu kiera zanim pojawia się opór? Gdzie ten olej się podziewa z orbitrola w tym czasie? W sprawnym ukł raczej opór powinien być od samego początku. No ale nikt tutaj na odległość Ci 100% przyczyny nie poda.

Opublikowano

Tyle że ten obrót nie jest bez zadnego oporu tylko jakiś tam opór stawia tyle ze nie taki jak później. Wiem ze przyczyny nikt mi nie poda ale jakieś wskazówki tez są dla mnie już jakimś ratunkiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v