Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem swiezakiem i chce się was poradzić. Chodzi o kolejność i rodzaj nawożenia pszenżyta. Powiedzcie czy jest ok: jesienią dolistnie plonvit + aminokwasy, z początkiem wiosny poprawka aminokwasami z siarczanem magnezu, kolejnie polifoska 21 i potem już  wiem.. chodzi mi o to kiedy siarczan magnezu i czy plonvit mogę mieszać z aminokwasami.. Pozdrawiam

Ocb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

• Przez hazel
      Witam  jako iż jestem młodym rolnikiem chciałbym się was trochę poradzić. Planuję nawożenie azotowe na pszenzyto ozime myślałem żeby na pierwszą dawkę poszla saletra a około miesiąc później podać mocznik dolistnie co myślicie o takim nawożeniu ma ono sens.  Czy lepiej mocznik podać posypowo czy podać azot w 3 dawkach czy w 2 
    • Przez mieczownik
      Cześć Na samym początku proszę bardzo Was bez głupich komentarzy 😘 Czy ktos z Was stosował nawóz Prosam FAC z firmy Procam 🙄😏 Jesli tak piszcie w kom 🙄 Czy ktos z obecnych dawal na zboza nawoz w plynie taki jak ;😉😉😉 ENERGY MIX 1 dawka MI ZBOŻE 2 dawka Prosze o pomoc tych ktorzy to stosowali ,ponieważ chciałbym to zastosować i porozmawiać z tymi którzy to stosują
    • Przez Krystian6830
      Witam forumowiczów, 
      Ojciec w tym roku ma zamiar tak mniej więcej za tydzień wysiac na pszenżyto 300 kg canwil'u z magnezem i to ma być koniec nawożenia w pszenzycie. 
      Dodam że na jesień było dawanie 250kg polifoski 6 
      Czy nie będzie to zbyt mało azotu, a z kolei za dużo na pierwszą dawkę? 

• Przez lapa000
      Może ktoś z was będzie chciał podzielić się własną opinią.