Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mozliwe że było ale nie mogę odszukać nic o tym, oczywiscie ze jest tam pierscien uszczelniający tyle że nie wiem czy zeby wyjac cały wałek napędowy prawy musze rozbierać  mechanizm różnicowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez MrRadny69
      Witam, mam problem, a mianowicie cieknie olej z uszczelniacza na wale korbowym w Agrotronie 6.20. Prosba o podpowiedz czy do wymiany uszczelniacza trzeba odjezdzac przodem ciagnika czy moze kolo pasowe da sie zdemontowac bez wiekszych problemow nie robiac tego.
    • Przez robert1226
      Jak lub czym uszczelnić .
      Paliwo cieknie ze zbiornika w tym miejscu gdzie jest podłączony przewód od zasilania .
    • Przez Dz1kyy
      Witam. Mam możliwość zakupu zetora 7011. Ciągnik znam od małego, należy do mojego wujka może mi go sprzedać po BARDZO atrakcyjnej cenie, ale jest on do remontu. chciał bym go kupić do ładowacza czołowego lecz przydał by mi się do niego przedni napęd. i tu pojawia się pytanie - czy da się założyć do niego napęd od ciężkiej seri zetora/ursusa? ostatnio kupowałem część obudowy do napędu w mojej 12, i w opisie było napisane, że pasuje ona do zetorów 6x45 i7x45 z ciężkimi mostami.
    • Przez UltraMario
      Dzień dobry agromaniacy. 
      Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem URSUS’a 4514 (przeszczęśliwym po przesiadce z C-360) . Ale już oprócz drobnych awarii i niedociągnięć w elektryce mam problem z wyciekiem po lewej stronie przedniego mostu. Mianowicie, podczas talerzowania zauważyłem, ze ze zwrotnicy kapie olej na felgę. Podczas pracy polowej drobny wyciek, podczas jazdy po asfaldzie wysokim biegiem zaczyna się robić brudno. 
      Moje pytanie: czy ktoś to już rozbierał i może mi powiedzieć czy można to zrobić samemu? 
       
      Zdjecia w załączniku. 
      Pozdrawiam i liczę na wskazówki




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v