Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem z okolic Łodzi , posiadam LTZ 55a od roku i jestem z niego zadowolony, jak na razie. Pracuje z rotacyjną i zimą z pługiem do śniegu . Jak go kupiłem to mam problem z zapalaniem zimą na minusie,po odpaleniu kopci na czarno . Wymieniłem końcówki ale dalej to samo , pompy nie ruszam bo nie wiem jak ją ustawić na nowo  a i pod obcążeniem wyskakuie 2 i 3 ale można to wyregulować .Nie mam żadnej instrukcji ,może ktoś posiada .

Opublikowano

Panowie, przymierzam się do kupna LTZ. Znalazłem jednego ale kiedy na zaciągniętym hamulcu chciałem ruszyć to było słychać jakieś stukanie. Po odpuszczeniu hamulca ruszyłem i nie było tego słychać. Wiecie może co to za stukanie?

Opublikowano

To raczej nie sprzęgło, bo pod obciążeniem ale bez zaciągniętego ręcznego nie ma tego stukania. Dlaczego uważasz, że nie warto się interesować tym ciągnikiem ?

Opublikowano

Wynalazek, delikatny, silnik ma za dużą moc do reszty podzespołów. Szczególnie sprzęgło nie wytrzymuje i puszczają nity na tarczy. Sąsiad miał to coś od nowości czyli od 1996 roku chyba to co rok robił sprzęgło a jak jeździł to był jeden zgrzyt, ryk i gwizd. Aha i jeszcze u niego było tak że napęd przedni się tak jakby automatycznie załączał przy poślizgu kół tylnych. I to kolejna wada. Jednym słowem od wschodnich ciągników się trzymaj z daleka. Jak chcesz mocny,  dobry, niedrogi i nie zniszczalny ciągnik to szukaj jakiegoś starego Zetora z napędem.

Opublikowano (edytowane)

Witam mam takie pytanie dotyczące womu pinieważ w instrukcji do ltz są trzy pozycje a w moim egzemplarzu są dwie pozycje i w jednej wałek chodzi tylko podczas jazdy a w drugiej cały czas czy ktoś spotkał się z taką sytuacją proszę o szybką odpowieć

Edytowane przez CrBogus
Opublikowano

Witam panowie. Mam pytanie dotyczace rewersu w ltz. Po odkreceniu dekielka z lewej strony zdjalem pierscien segera. Wyjalem 2 takie czesci. Czy da sie zdemontowac ten cienki walek od tej strony???

post-54350-0-63191000-1494000465_thumb.jpg

post-54350-0-80401500-1494000503_thumb.jpg

Opublikowano

pytanie maa  takie czy jesli lozysko sprzeglowe wyglada slabo tzn jak je poruszac to sie rusza w przod i tyl to moze byc to przyczyna szarpania przy ruszaniu ciagnikiem? najgorzej gdy chce powoli na polsprzegle pod cos podjechac to 'dzyga", lappki sa ustawione prawidlowo wczesniej bylo ok pieknie sie ruszalo potem nagle zaczal szarpac i zagladnalem przez okienko i lozysko jakies takie rozgibane.

Opublikowano

W tych ciągnikach sprzęgło jest zrobione z plasteliny metalopodobnej więc taki twór łatwo się odkształca i szarpie, tarpie przy ruszaniu. A najczęściej po włączeniu biegu i puszczeniu sprzęgła wogóle nie rusza :D. Łożysko nawet jak jest wypracowane to nie ma takich objawów.

Opublikowano

Koledzy.. pomocy.. macie jakieś zdjęcia jak prawidłowo złożyć docisk w tym wynalazku?niby wszystko dobrze.. po złożeniu okazuje się że łapki nie dosięgają łożyska i brak sprzęgła dlatego.. co może być nie tak?

Opublikowano

Witam wszystkich mam problem z podnosnikiem Nowa pompa,w rozdzielaczu po wymieniane w tłoku też uszczelnione i dalej też niechce podnieść ciężaru,czy może być wina jeszcze tego regulatora ciśnienia z tyłu kabiny, czy może jeszcze tego zaworu stozkowego w rozdzielaczu. Podpowiecie coś na ten temat.

Opublikowano
Dnia 29.07.2017 o 23:15, ZDZIWOJ napisał:

Koledzy.. pomocy.. macie jakieś zdjęcia jak prawidłowo złożyć docisk w tym wynalazku?niby wszystko dobrze.. po złożeniu okazuje się że łapki nie dosięgają łożyska i brak sprzęgła dlatego.. co może być nie tak?

ciegielkiem pod pedlaem sprzedla musisz zblizyc lozysko sprzeglowe do lapek..'

a ja mam inne pytanie: ostatnio pierdyknela mi pompa wtryskowa( taka rotacyjna jkak w t25 tylko na 4 sekcje) i kupilem nowa plus nowe koncowki wtryskiwaczy. ciagnik pali pieknie od strzala chodzi ladnie rowno pracuje ale dymi, spalanie nie jest duze nawet mozna powiedziec ze niskie ale co z tym dymieniem? zimny jak i cieply prawie caly czas puszcza dymek (nie bierze oleju) jak jakde na pusto max biegiem po rownym ciagle jest dym. moc ma i ogolnie ale drazni mnie to... czy luzy zawporowe moga cos takiego powodowac? nie ustawialem ich teraz ostatni raz bylyustawiane z 1500mth wstecz.

 
Opublikowano

Witam, miesiąc temu kupiłem ten wynalazek z 98 jak zwykle wyglądało oki a teraz jest problem ale do rzeczy, że roboty już zimą nie ma jedyne co nim robilem to kilka dni temu równałem teren mając zapiętą ciężka rurę i -> mam naklejke na szybbie oryginalną  żeby na reduktorze nie włączac 5 i 6 biegu bo grozi uszkodzeniem  - dziwne  no ale pomijając przyczyny włączyłem na reduktorze czyli na polowych i teraz tak, traktor miał ciężko bo to było na świeżo  oranym polu ogromna rura uwiązana nalinkach efekt był taki że:

- spod dzwigni biegów poszedł dym jak by się coś paliło, nie wiem czy to ze sprzęgła czy ze skrzyni bo deklebyły pozakręcane więc po prostu koło biegów wychodził

- ogólnie kilka dni wcześniej tak na próbe kilkanaście metrów przejechałem głęboszem to jak by sprzęgło było czuć

- jak ciągałem tę rurę to czasem wyskakiwały biegi, albo na lewarku normalnie albo z tej dzwigni po proawe od rewersu/erduktora

- na koniec dnia chwilowo się zakleszczyl ale po dwuminutowej szarpaninie z dzwignią biegów naszczęście mu przeszło

- ogólnie teraz jest tak że na szybkiej skrzyni jeżdzi wmiare normalnie ale na polowej- - nie zgrzyta ale dość głośno wyje

Uwzględniając powyższe mankamenty prosze o odp:

1- co może być przyczyną że na wysokiej skrzyni chodzi normalnie a na niskiej wyje

2 - Czy dym mógł iść z czegoś innego niż ze sprzęgła

3 - czy zeby wynienić sprzęglo muszęś ciągac kabine bo jest ona oparta na silniku przodem czy próbować ją jakoś podtrzymać

4.ogólnie korci mnie żeby to sprzęgło wymienić ale może przy okazji by się zająć tą skrzynią choć nie wiem co może być przyczyną tego hałasowania, pojedynczego zakleszczeniasię i dymu przy jeżdzie 6 na reduktorze

Wcześniej miałem c330 więc prosze o dość

proste odp bo nie mam doświadczenia z tym ciągnikiem, jest zima więcmożna by coś porobić ale pytam żeby nie robić na darmo albo nie szukać przyczyn gdzie ich na pewno nie znajdę

Chyba że ktoś jest z okolicWielunia i na wskroś zna ten ciągnik?

Opublikowano (edytowane)

jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów,kapie  ze śruby tam gdzie sprzęgło i muszę dojść  skąd jest wyciek czy ze skrzyni czy z silnika.

Edytowane przez Tomktad

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v