Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i dzisiaj ja mam problem.. wujek pożyczył ode mnie mf 255 do wodowania łódki i wjechał za daleko do Wisły. naleciala woda do skrzyni(prawodopodobnie przez miarke, nie byłem przy tym), olej zrobił się bialy. spuscilem go, wyczyściłem filtr i wlalem nowy olej z ropą pół na pół aby przeplukac.

mój problem polega na tym że nie działa mi podnośnik, nie działa także hydraulika zewnętrzna. wygląda na to jakby w ogóle nie żyła hydraulika, nie reaguje na nic. mogła się zapowietrzyc, gdzieś przypchac, a może pompa się zepsuła? 

odkrecilem na odpalonym silniku taka śrubę na płaski Klucz 18mm znajduje się oda od góry na plecaku. zaczęło dosyć sporo oleju wylatywac. wydaje mi się że ten olej podaje pompa, więc pompa jest ok?

miał ktoś może podobny problem? z góry dziękuję

Opublikowano

Witam naprawiam takie typu pompy ale nie orietuje sie czy nie jest tam jakis rozdzielacz wiem ze te pompy sa czułe na jakies zabrudzenie lub jezdzenie na niej na braku oleju . a wogoleni nigdzie nie ma oleju hydrauliki np na szybko złącza ?

Opublikowano

Skoro mówisz że pompa podaje olej to powinna jakaś reakcja być ze strony hydrauliki. Próbowałeś podnieść ramiona ręcznie podeprzeć czymś i spróbować wtedy rozdzielaczem wpompować olej do tłoka ?  

Opublikowano

tak, nic to nie daje.. próbowałem na sklonie przodem i tyłem wjechać i też nic to nie dało. jak znajdę czas to zacznę ściągać plecak i będę dostawał się do pompy.

Opublikowano

W takim układzie trzeba rozbierać jak mówisz może coś jeszcze się uszkodziło. Kiedyś znajomy utopił 60 w stawie  po wyciągnięciu wymienił tylko oleje i jeździł do dziś. Co prawda nie wykonuje na okrutnie dużo prac ale wszystko jest sprawne. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v