Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam prośbę do użytkowników T-25 zwłaszcza do tych pomyslowych ;) macie może jakieś wydajne nagrzewnice w swoich maszynach, jeśli tak to pochwalcie się jak to macie rozwiązane - mile widziane foty i dokładne opisy. Jakby ktoś wiedział coś o czymś takim jak webasto od stara czy coś w tym stylu to też bym prośił o wypowiedz szczególnie zasade działania i cene i jak to ogolnie zrobic.

Opublikowano

Dodam jeszcze tylko że mam nową kabine, w której niestety nie było nagrzewnicy ;) A może ktoś wie czy wogóle można gdzieś kupic taką nagrzewnice jaka była montowana w orginalnych kabinkach i czy są one coś wogółe warte i na jakiej one zasadzie działają??

Opublikowano
już widziałem ten link w poście o ogrzewaniu w C-330 ale niewiele tam jest o tych nagrzewnicach napisane, także prosilbym o więcej info. przedewszystkim ceny takich bajerów :)

jeżeli chcesz założyć ogrzewanie do T 25 to taka nagrzewnica niewypali bo władek jest chłodzony powietrzem ale możesz zamontować rure przytkniętą do kolektorów i poprowadzic do kabiny i bedzie ładnie grzało :) :) :) a jeżli chcesz założyć do ciapka to nagrzewnica wodna będzie pasować nawet taka z fiata , żuka czy nysy ;) będzie ładnie grzała poszukaj na szrocie napewno cos znajdziesz :) takie rozwiązanie wydaje się najtańsze :)

Opublikowano

Ja chce zomontowac ogrzewanie w T25 ...ale z tą rurą od kolektorów to niebardzo strasznie kurz idzie do kabiny wiadomo przecierz wentylator ciągnie powietrze bez żadnych filtrów prosto z "atmosfery" razem z kurzem tak że to odpada może by bylo ciepło ale sajgon w środku by był tez,a wiem ze takie coś sie robi bo widziałem takie rozwiązanie u znajomego, nawet już to zlikwidował.

Opublikowano
Ja chce zomontowac ogrzewanie w T25 ...ale z tą rurą od kolektorów to niebardzo strasznie kurz idzie do kabiny wiadomo przecierz wentylator ciągnie powietrze bez żadnych filtrów prosto z "atmosfery" razem z kurzem tak że to odpada może by bylo ciepło ale sajgon w środku by był tez,a wiem ze takie coś sie robi bo widziałem takie rozwiązanie u znajomego, nawet już to zlikwidował.

 

U mnie we władku oryginalnie jest ogrzewanie olejowe tzn tuż nad pompą olejową jest taki zawór którym zmiejsza sie przepływ oleju wiadomo mniejsza średnica przewodu, to samo ciśnienie ,równa sie większe tarcie i olej sie grzeje.Z pompy olej idzie przez nagrzewnice w kabinie w którą dmucha wentylator i jest cieplutko tylko chwile musi potrwać aż sie nagrzeje cały olej w układzie podobno szybciej jest jak sie używa hydrauliki np w turze tylko jak używasz hydraulike to nie możesz przymykać tego zaworu bo tracisz wydajność pompy. Czyli jak pracujesz przy użyciu hydrauliki nie zamykasz a jak np ciągniesz przyczepe czy coś innego bez użycia hydrauliki to przymykasz zawór żeby olej sie grzał

Opublikowano

Więc tak ogrzewania bedziesz uzywal zimą, lub jesienia bo na wiosne jest na ogól ciepło. Jak dasz pod cylinkdry to w tych porach roku, jak jest zimno to i jest mokro jak mokro to i sie nie kurzy wiec, wal smiało pod cylindty tylko nie wiem jak to bedzie z dziurą na tą rure czy jest czy nie ma, sąsiad ma 80 roku z orignalną kbiną i on ma dziure ja mam 83' i nie mam

Opublikowano

A mógłby wrzucic fote ktoś kto ma orginalna kabinke we wladku z nagrzewnicą w którym miejscu dokladnie jest wstawiony ten zaworek i wychodzi dalej z niego przewód olejowy do nagrzewnicy??>>>>> byłbym bardzo wdzięczny ;)

Opublikowano
A mógłby wrzucic fote ktoś kto ma orginalna kabinke we wladku z nagrzewnicą w którym miejscu dokladnie jest wstawiony ten zaworek i wychodzi dalej z niego przewód olejowy do nagrzewnicy??>>>>> byłbym bardzo wdzięczny :)

pozwolilem sobie wykorzystać zdjęcie galerii AF tak to wykorzystał nasz kolega @ wentword ;) coprawda jest to ogrzewanie od kolektorów :) ale ładnie grzeje bo sam mam tak zamontowane we wladku :)http://www.agrofoto.pl/forum/T-25A-image61373.html :)

Opublikowano
@UrsusCzesio jak byś był tak dobry >>>>> mój e-mail rancher10t25@wp.pl chyba że wrzucisz do galerii ;)

@UrsusCzesio najlepiej to wrzuć na AF może jeszcze inni urzytkownicy skorzystają :)

Opublikowano

Ja mam ogrzewanie pociągnięte od silnika z lewej strony kabiny.Na żeberkach od cylindrów założylismy taką blachę na środku w niej jest dziura i wspawany kawałek rury,i zakładam na to taką elastyczną rure z PCV i wkładam ją w dziure która wycięta jest z lewej strony w kabinie pod kierunkowskazem.Jak się nagrzeje silnik i jest szczelna kabina to jest git,najgorzej jak sie jedzie podczas takiej pogody jak dzisiaj gdy jest wysoka wilgotność powietrza bo jak pozamykasz kabine i nie masz jeszcze dobrze nagrzanego silnika to szyby parują jak cholera ;) .W jaki sposób chcesz przez błotnk założyć ogrzewanie??

Opublikowano

Z prawej strony jest nagrzewnica hydrauliczna. Nagrzany olej z hydrauliki przpływa przez nagrzewnice i witrak dmucha ci do kabiny i na szybe przednią. Ale musi być olej ciepły co u mnie niestety sie nei robiło. I tez będe robił od cylindrów. Na zimowa orke będzie ciepło ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v