Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma takiej potrzeby. W katalogu cześci widać jak to jest złożone. Defakto na upartego nawet oleju nie trzeba by spuszczać tylko przodem stanąć niżej żeby olej przelał się do przodu. Z tym że przy okazji naprawy lepiej sobie zmień olej w moście i zwolnicach. Ja u siebie zmienialem w t7.210 po pierwszym 1000mth to w moście był delikatnie przepracowany ale w zwolnicach już konkretnie...

Opublikowano

Witam. Wczoraj mnie tu nie było. Na upartego można pracować bez wałka ale musiałbyś zrobić jakąś zaślepkę by olej nie wyleciał co zajmie Ci sporo czasu i nie da 100 % pewności, że olej nie wyleci. Rozumiem,że musisz zdemontować wałek atakujący by mieć na 100% pewność jaki masz zamówić...więc wyjmij, policz zęby, zrób zdjęcia i zamontuj z powrotem. Dostaniesz części to wyjmiesz i dasz wszystko nowe. Innego sposobu nie widzę jeśli ciągnik jest Ci potrzebny nonstop a na części trzeba będzie poczekać. Kolega wyżej też wspomniał o oleju i olej musisz wymienić w moście i zwolnicach. W tych podzespołach jest mało oleju i pracuje on pod dużymi obciążeniami a mimo to większość użytkowników po gwarancji zaniedbuje tą sprawę. Sądząc po awarii jaka wystąpiła u Ciebie można sądzić,że poprzedni właściciel nie dbał o ciągnik i oleje pewnie dawno nie wymieniane tak więc wymieniaj wszystkie oleje i filtry. Pisałem Ci już o tymi się powtarzam ale to bardzo ważne więc trzeba powtarzać do bólu :D  

Opublikowano

Koledzy dzieki:))) ratujecie mi zycie :) bo szukam i szukam jak ten walek wymienic i to co znalazlem to tylko to, ze os przednia musiala by byc totalnie zdemontowana, a to by byl bol ..... szkoda, ze nie ma nigdzie jaki takiej instrukcji nawet pisemnej co i ja po kolei;) ale mam nadzieje ze moze ktos z Was bedzie mi w jakims sensie pomoc ?;) olej na pewno wymienie chociaz poprzedni wlasciciel mnie zapewnial ze wszystko jest wymienione.... i tak naprawde tam chyba brakuje jakiegos uszczelniacza przy walku d- dlatefo jest ta szpara, lekko sie poci olejem ale wyglada na to ze jest on malo zuzyty - taki zielonkawy kolor ?;) dziekuje Wam jeszcze raz :)


kolego extrabyk - w poniedzialek bede mial zawory i wszystko co potrzebne do hydrauliki.... dlugo sie naczekalem.... ale mam.nadzieje ze warto bylo ;)

Zgadnij za te 3 drozne zawory i 2 szybkozlaczki i jakies tam mufki ile wyszlo ?;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v