Skocz do zawartości

Fendt 612 lsa – blokady mostów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam taki problem w 612lsa, ostatnio podczas orki zauważyłem że nie ciągnie 4 kołami. Zawsze tylko tymi które idą po wierzchu (nie w bruździe). Mam pług obrotowy i jest takie wrażenie że raz ciągnie lewą a raz prawą stroną, czasami przód bierze dwoma ale tył już nie.

Co najdziwniejsze w żniwa gdy jechałem belować podczas skrętu dało się zauważyć jakby coś blokowało przednie koła. Okazało się że pali się kontrolka od blokad i chyba też napędu bo to razem jest, tak? Chociaż przełącznik był na wył., tzn. był maksymalnie w lewo czyli powinno być wszystko wył., przełącznik na środku - włączony sam napęd i do końca w prawo - włączony napęd i blokady, mam rację?

I tutaj się nasuwa pytanie jeżeli mi to wtedy działało to znaczy że jest to sprawne, więc dlaczego teraz to nie działa? Jakieś pomysły?

Z góry dzięki za pomoc.

Aha jeszcze mi się przypomniało jak miałem ten problem z wł. blokadą to zgasiłem ciągnik i po ponownym uruchomieniu było już wszystko w porządku.

Opublikowano

masz załączane blokady pneumatycznie? (po prawej stronie pomiedzy fotelem a blotnikiem)?  ... naped 4wd dziala oddzielnie , blokada wszytkich kół to oddzielny uklad....      w przednim moscie nie "rypiało" nic? jakies dziwne stuki na skreconych kolach?    ...prawdopodobnie masz jakieś rozszczelnienie na tym dzielniku podcisnien i temu to nie chodzi....   zólta kosc po prawej z cienkimi przewodami i druga chyba zielona oliwkowa po lewej stronie nad przystawka napedu kolo serwo zalaczania napedu(kolo tej gruszki)  sprawdz najpierw czy nic nie "syczy" 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z  fendtem 611 lsa  mianowicie wczoraj otalem i zobaczyłem że nie ciągnie na 4 koła tylko na te co idą po wierzchu  niedziala mi ten wlacznik wylacznik (polretlo) jak zwał tak zwał co się włącza przedni naped mam podłączone to na krótko czyli główne powietrze z układu i przewud od napedu  jest to załączane pneumatyczne   co mam zrobić żeby bral na 4  a nie na 2 opony 
    • Przez mariuszzo
      Witam wszystkich potrzebuję informacji jakim olejem zalać skrzynie biegów w ciągniku fendt 611 ls i ile oleju potrzeba
    • Przez krupson
      Witam koledzy to mój pierwszy post na forum jeśli coś źle zamieściłem to proszę moderatorów o przeniesienie. Zakupiłem w maju Fenda 615lsa turbomatik 92rok i mam opcje ze można wyłączyć sprzęgło turbomatik  tak mi kumpel mówił który go sprowadził, jest czerwony przycisk z lewej strony na konsoli i  świeci się kontrolka tzw odwrócona litera T i wszystko dział normalnie jak w każdym fendzie natomiast gdy wyłączę kontrolka gaśnie i działa jak normalne sprzęgło w każdym ciągniku.Czy spotkał się ktoś z was z takim wyposażeniem? przekopałem forum ale nic nie znalazłem konkretnego.Jeżdżę cały czas na załączonym Turbo bo wiadomo ze jest to wygodniejsze niż zwykłe sprzęgło jednak ten kumpel mi mówił ze Niemiec mówił zęby i czasem wyłączyć turbomatik  jak się pracuje w polu ale po co to już nie powiedział. W koło mnie co ktoś ma Fenda z podobnych lat to mają tylko że turbomatik działa cały czas na stałe. Z góry dzięki za pomoc

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v