kevin25 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Cześć ma taką prośbę mógł by mi ktoś wskazać róznice pomiędzy bizonami Z056 a Z040 i Z050
Henius91 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 a wiec tak. 50 od 56 rozni sie tym ze ma calkowicie inny heder(mocowanie), szerzej rozstawione lampy, inne kolo napedzjace mlocarnie, inne zegary. a 40 rozni sie calkowicie od tych dwoch a mianowicie tym ze jest wezszy(heder jest tej samej szerokosci) a co za tym idzie ma mniejszy zbiornik i tylko 4 klawisze a 50 i 56 ma 5 klawiszy. jesli cos przeoczylem lub pomylilem to prosze mnie poprawic.
oFsik Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Z tego co wiem tow 56 jest silnik SW400 a w 40 i 50 SW266 w 40 i 50 we wszystkich były wąskie koła ale mogę się mylić.
GSX Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 .a 40 rozni 4 klawisze a 50 i 56 ma 5 klawiszy. A przypadkiem 40 niema 3 klawiszy ?
Henius91 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 @oFsik tu sie mylisz z tymi silnikami. sam osobiscie posiadam 50 i ma identyczny silnik ja 56. bo gdyby nie taki sam silnik to by nie mial tego pieknego dzwieku. no a opony to 50 mialy waskie ale nie tak waskie jak 56 w starszych rocznikach. ja mam teraz zalozone 540/65 R30(czy jakos tak identyczne jak te http://www.allegro.pl/item407574995_opony_...28_ciagnik.html nawet tej samej firmy i w takim stanie jak ta na pierwszym zdjeciu tylko ze wyzsze) i sa one tylko troche szersze i nizsze niz te stare(takie kiedys mialem)http://www.allegro.pl/item409288148_opony_opona_rolnicze_480_70_30_480_70r30_kola.html tylko ze chyba R28. a 40 miala 4 klawisze a nie 3.
adamo91 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) Z040-Pojemność zbiornika ziarna: 2-2,5 m3 , Ciężar: 6200 kg, Przepustowość: 3 kg/s Z056-Pojemność zbiornika ziarna: 2,5-3 m3, Masa: 7700 kg , Przepustowość: 5 kg/s A jak chcesz więcej różnic zobaczy wejdź na stronkę XYZ Nie reklamujemy for o tematyce rolniczej! Edytowane 25 Listopada 2008 przez krolikNH
Gość Profil usunięty Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Z050 ma opony 18.4-R30, silnik oczywiście SW 400, przepustowość 5 kg/s. Największa różnica między 50 a 56 to sprężyny wspomagające podnoszenie hederu ( 50 tego nie ma i są poważne problemy z mocowaniem przedniej osi, działa na nią duży moment przez co oś się luzuje, rozbijają się otwory itp).
oFsik Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Ja kiedyś słyszałem że jak zaczęli zakładać szerokie laczki to wkładali mocniejsze silniki.
kevin25 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2008 dziękuje bardzo mi pomogliście teraz wiem więcej
VWPASSATB6 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Słyszałem kiedyś od paru serwisantów że bizon Zo-56 ma większą jakość niż rekord.
UrsusC3603p Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Sorki że się wcinam do tematu A różnice między modelami Z056 a Z058 czerwony i który z nich jest lepszy 1
GSX Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Z 056 to jest Bizon Super ,a Z 058 to jest rekord różnica to zbiornik i silnik ale tu niech się fachowcy wypowiedzą
morowa91 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 W rekordach jest większy zbiornik, mocniejszy silnik poprzez założoną turbinę oraz mają wszystkie kabinę, szerokie gumy i sprężyny (czego nie było we wszystkich Z056)
VWPASSATB6 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Morowa91 zapomniałeś o najważniejszym- rekord jest wydajniejszy, choć te czerwone mogłyby mieć lepsze chłodzenie takie jak w moim niebieskim.
oFsik Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Rekordy mają jeszcze chyba szersze hedery.
morowa91 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Rekord ma taki sam szeroki heder, ale ma chyba szerszy gardziel, ale tego nie jestem pewnień bo nie miałem rekorda nigdy @VWPASSATB6 wyżej napisałesz coś odwrotnego
Dominik1634 Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Starsze typy Bizonów ale (tylko Z-056 i Z-050 a Z-058 już nie) miały inne koła (blaszane) i paski (wąższe) napędzające przenośnik pochyły i cheder. Każdy Bizon wyprodykowany przed 1990r. miał naped na heder prekazywany poprzez zabierak, inne były też siłowniki od przyspieszacza (2 lub 3 typy), cylinder regulacyjny szybkości motowidła są 2 typy. Bizon Z-050 miał słabszy i awaryjny układ jezdny: wąskie koła, mniejszej średnicy półosie, słabsze sprzęgło jezdne. Także sami widzimy nawet Bizony Super Z-056 różnią się od siebie.
darek210 Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Mam takie pytanie, od jakiego roku kupować Z056 bo słyszałem że od 1987 wprowadzili jakieś ulepszenia i te z poprzednich lat są gorsze.
Marcin91 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 W 1987r. zaczęli produkować Bizony Super z możliwością cofnięcia przenośnika pochyłego w razie jak się zapchało w przenośniku bądź bębnie... To cofanie produkowali w Bizonach Z056/5 i Z056/6, a jak jest z modelem Z056/3 to nie jestem pewny, poniważ w 1987r. nie wszyskie miały montowane (mój akurat nie ma), ale w 1988r. i młodszych chyba w większości kombajnów cofanie już było...
rataj Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 tez nie jestem pewien ale zaczeto montowac sprezyny wspomagajace silowniki podnoszacze heder. ale nie wiem od ktorego roku. bo slyszalem ze nie wszystkie to mialy
Przemek15 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Nieznaczna ilość Z056/3 też miała cofkę - takie przejściówki. Przykład - http://www.farmphoto.com/fpv2/thread.aspx?mid=426976#426976 Sprężyny na siłownikach pojawiły się w 84r. oraz dodatkowo zmieniono słynne awaryjne półosie napędowe. Zamiast jednej krótkiej i jednej długiej o prostokątnym zarysie wielowypustu zaczęto stosować dwie równej długości o zarysie ewolwentowym. I jeszcze zmieniono oczywiście napęd hedera z przesunięciem wariatora motowideł na brzeg, żeby olej ze złączy na paski na sikał A w 87r. jeszcze zmodernizowano chytacz kamieni pozdro
LukaszP Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Nie zapomnijmy o masywniejszym mocowaniu gardzieli po 84 r. Co do sprężyn na siłownikach podnoszących heder, nie wspomagają podnoszenia, tylko biorą na siebie naciski, które wywołuje heder podczas jazdy. Z tego co widziałem ostatni model Supra, z 1994 roku miał znów akumulator hydrauliczny zamiast sprężyn.
arassso Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 A jak to jest z tymi rekordami. U mnie z braku czasu jeździ najety kombajnista który już 38 sezonów wyjeździł bez przerwy w cześniej w kółkach i SKRach od ok 10 lat u mnie. I mówi że rekord niby książkowo ma być wydajniejszy a w praktyce całe gó**o. I że jakość rekordów a suprów to dwie rózne bajki. Sam osobiście jeździł i na jednym i drugim i na różnych rocznikach. I jak z Płocka przyprowadzali na uzupełnienie to zaklepywał sobie supra z kabiną i wolał nim niż rekordem. Po za tym wspominał o nowszych modelach supra i mówił że te z sprężynami to też za bardzo nie zdawały egzaminu ponieważ mówił że raz że telepało hederem jak się ostro pocinało po drogach a po drugie przez to telepanie urywało mocowania gardziela. Z jego doświadczeń mówił że najleprze modele wychodziły od 80 do 89 roku.
paktofonikas1987 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Jak zapierniczali jak szaleni to mogly wyrywac. Na czas tranportu powinno sie zakladac blokady i nic by nie telepalo i nie urywalo.
LukaszP Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Przypomniało mi się: - około 1981 zmiana typu filtra hydrauliki ( w zależności wersje eksportowe wcześniej, krajowe później) - około 1984 zmiana systemu domykania i otwierania sit.
Rekomendowane odpowiedzi
Same Explorer 3/Deutz Fahr Agofarm 420 Proline
Ursus c330
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się