Skocz do zawartości

Przeszukaj forum

Pokazywanie wyników dla tagów 'pod'.

  • Szukaj wg tagów

    Wpisz tagi, oddzielając przecinkami.
  • Szukaj wg autora

Typ zawartości


Forum

Blogi

Categories


Znaleziono 34 wyników

  1. John Deere

    jd i akpil
  2. Orka pod pszenżyto z 12.04.2018

    Niestety dopiero teraz można było wjechać na całe pole.
  3. Uprawa pod mieszankę

    ziemia twarda ... beton :-( myślałem że już z siedzenia spadne, oby pogoda wytrzymała bo 3 ha mi zostało do obsiania :-)
  4. wożenie pod kukurydzę

    od rana pogoda dopisuje to ładuje i wożę
  5. Orka pod kukurydzę

    Orka pod kukurydzę - Farmtrac 675dt & Akpil 350CZH
  6. Ursus & Pług obrotowy

    Pierwsze koty za płoty czyli nauka orki od nowa
  7. Pole pod owies

    Tak wygląda działka przeznaczona pod zasiew owsa w 2018, Po wielu próbach i wtopach dziś zapadła decyzja żeby zostawić cały środek działki czyli ok 1,5ha i pójdzie tam gryka-może zdąży wyschnąć Szkoda ciagnika i swoich nerwów żeby sie w tym gooooownie babrać
  8. Witam, Potrzebuję pomocy w wyborze ciągnika przeznaczonego do pracy w lesie z wciągarką Uniforest 65EH. Waga wciągarki to ok 560 kg. Budżet w granicach 35 tys, do naciągnięcia do 40 tys maksymalnie. Ciągnik musi być prosty w budowie, bez powershift, rewers najlepiej mechaniczny, EHR też zbędny. Moc ok 100 koni i wzwyż, najlepiej 6 cyl. Żeby miał jak najmniej węży i kabli i filtrów pod spodem, jakąkolwiek ramę. Pozostałe pobożne życzenia jak wszędzie, tanie i dostępne części, bezawaryjna praca i niskie spalanie. Proszę o opinie użytkowników pracujących w lesie bo wiadomo spalanie w polu czy awaryjność ciężko przełożyć na warunki leśne i góry. Szczególnie zależy mi na opinii na temat ciężkich zetorów i ursusów, a także MF, i Landini. Wcześniej ujeżdżałem Renault, więc te ciągniki znam i lubię (oprócz tych elektrohydraulicznym rewersem i połówkami). Pozdrawiam
  9. Pole pod pszenicę jarą

    Taka tam rzeczka nieruchoma w bruździe. 😒A w sobotę siejąc nawóz na tym polu myślałem sobie że dzisiaj wsieje zboże, niestety trza chyba tu odpuścić do soboty. 😔😔
  10. Wykopy pod ruszta

    kopiemy wannę pod ruszta. będzie odpajalnia z prawdziwego zdarzenia! hejtuje moderatorów za ostatniego bana!
  11. Uprawa pod warzywa

    Na wsi pierwszy być musiałem :D Przed uprawą wapno rozsiane i czekamy do połowy kwietnia. Chciałbym życzyć wszystkim użytkownikom AgroFoto zdrowych spokojnych świąt spędzonych w rodzinnym gronie no i pogody żeby się polepszyła!
  12. obornik pod zboża ??

    Witam czy opłaca się wozić obornik na wiosnę pod kukurydze,jęczmień wiosenny czy zboże pociągnie coś ??
  13. krowy mleczne pod wiatą

    co sądzicie o krowach mlecznych pod wiatą przez cały rok. ma ktoś z was takie rozwiązania ? podzielcie sie doświadczeniami plusy minusy wysyłajcie zdjęcia.
  14. Felga

    Jutro próbuje wiercic dziury pod obciążniki. Felgi sa utwardzone? Robil juz ktos to wcześniej? Np przy zetorku jak chcieliście obciążniki od c360 bo nie mieliście.
  15. Kiedy sól potasową pod buraki?

    Witam , Panowie kiedy wysiac sol potasową pod buraki? Dobrą opcją jest wysiac w tym tygodniu na zimową orke sól w ilości 200kg/h i w tym samym dniu wylać ok 15tys/h litrow gnojowki? I za jakies dwa trzy tygodnie wlokowanie?
  16. Orka zimowa pod buraki akpil km180

    Niby październik to był a widoki jak w lecie 😊
  17. Ursus C-330 + rozsiewacz

    Fotka z jesieni. Siew nawozu pod pszenice
  18. Witam. Mam problem z napędem. Włącznik w kabinie wł/wył naped wiec ciśnienie i wszystko po drodze powinno byc ok. Przy małym obciążeniu przód wspomaga tylne koła, ale problem zaczyna sie gdy zapieram o drzewo - na półsprzgle jeszcze widac, że przód chce krecic, ale po puszczeniu przednie koła i wał napedowy przeskakuja jakby omykał (coś po drodze w przystawce lub skrzyni?). Po zdjęciu przystawki - wałek pośredni wałka WOM jest cały i ma luz na oko max 1 mm(za łożyskach igiełkowych) Wieniec na dzwonie ma luz dość spory na boki pod katem można go układać. Byłem u Agroszyszki bo mam niedaleko to dali mi taki pierścień który blokuje wieniec, żeby się nie zsunął, ale nie wiem jak to zdemontować...na prasie stawia opór. Jak się dobrze przyjrzę to widać, że na wieńcu na styku z koszem sa trochę wyrobione frezy - może to one przeskakują pod dużym obciążeniem, ale tarczki chyba szybciej by popuściły... Prosze o sugestie i z góry dziekuje. Grzegorz
  19. Wozek pod amazone

    Z odzysku kolka od plewiarki. Teraz nie trzeba dzwigac i surgac po betonie.
  20. Strasznie mi sadzi dym z pod głowicy w t25 i patrzylem to nie ma uszczelki pod glowica czy to by była wina że tam nie ma uszczelki i traktor strasznie strzela nie choddzi tak jak powinien Pomocy Bardzo ważne. Z góry dziękuję za odpowiedz
  21. Witam jaki polecacie nawóz na pszenice ozimą na wiosne psenica to Tobak i bamberka dzieki za odpowiedz i pozdro
  22. Lamborghini R4.95 i unia ares 3m

    Uprawa pod buraki
×