Skocz do zawartości

PaweChruszcz

Members
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia PaweChruszcz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Witam Panowie. Jaka to może być przyczyna lub wada, ze tak obrabia zatrzaski wodzika w c 360?
  2. Usterka naprawiona. Przyczyną było to co kolega napisał. Dzięki za pomoc.
  3. Niezależnie w jakiej pozycji jest reduktor WOM To podnośnik działa na włączonych biegach. WOM normalnie działa tak jak powinien. Czyli sprzęgło odpada.
  4. Tak sprzęgło po regulacji. A co w tym sprzęgle moze byc złego ze nie działa?
  5. Witam, mam problem z podnośnikiem w C 360. Podnośnik włączony w normalnej pozycji (lewarek do dołu) nie działa. Jeśli ciągnik ma wrzucony bieg to działa poprawnie, gdy reduktor jest na niezależnych z włączonym biegiem to też nie ma problemu. Była rozbierana cała skrzynia i sprzęgło, po tym remoncie pojawiła się usterka podnośnika.
  6. Witam. Mam takie pytanie słychać u mnie w c 360 taki dziwny odgłos z filtra powietrza. Co to może być za przyczyna?
  7. Panowie w jakim celu ktos tak zaspawał szklanki popychacza
  8. Przed wymiana luz na zamkach pierscieni byl 1,8 mm a po wymianie 0.30. Więc czemu niby to mialo nie mieć sensu? Pewnie kolego od razu powinienem kupić nowy silnik.
  9. Panowie a jak wygląda docieranie po samej wymianie pierscieni? Ile trzeba zrobić mth? Po ilu można go dawać do ciężkiej pracy? No własnie wiem ze tam niema mowy o drugim szlifie. Ale on jednak jest.
  10. Pierscienie są nominalne 50503950. Na pierwszy szlif jest dwa rodzaje normalne i grubsze 50503955 A na drugi szlif jest to nr 50503960. Te numery są według mojego rozumowania. Różnica miedzy nominałem a szlifem jest pół milimetra, a miedzy nominałem a drugim szlifem o milimetr. pierscienie na na nominał to 95 pierwszy 95.5 a na drugi 96
  11. okazało sie jednak ze to jest 2 szlif. W katalogu masz błąd tak samo jak ja. Byłem w sklepie i dali mi pierscienie na drugi szlif i wszystko pasuje
  12. Wielkie dzięki kolego. Tak właśnie myślałem tylko te dwie pierwsze cyfry są nieczytelne na jednym wydaje mi sie ze jest 90 a na drugim 99. Ale to mało ważne reszta sie zgadza wiec na pewno musi byc to pierwszy szlif.
  13. Panowie jaki to jest szlif tulei ? Jest to ciągnik c 360
  14. no chodzi mi o sylikon dirko \
  15. według mnie szklanki i popychacze nie mogą się tak bez przyczyny zepsuć. A jeśli by ci sie szklanki blokowały to również tłok uderzał by w tym samym czasie w zawór. A jakie masz przyczyny ze myślisz ze są uszkodzone. Panowie jak dobrze zamontować miskę olejową w c 360. Chodzi mi o tą uszczelkę korkową czy składać tylko na niej czy może posmarować ją sylikonem. A może jeszcze jakiś inny dobry sposób. Zawsze mam ją taką zapoconą od oleju. I chciałbym to jakoś dobrze zrobić żeby silnik całkowicie był suchy. Wszystkie wycieki udało mi się wyeliminować z tego silnika tylko miska mi jeszcze została.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v