Skocz do zawartości

adrianb

Members
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Skrwilno
  • Zainteresowania
    Mechatronika, p-poż. rolnictwo.

Ostatnie wizyty

1491 wyświetleń profilu

Osiągnięcia adrianb

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Jak otworzysz lewy bok od kombajnu to masz dużo kół pasowych. Ja pierwszym kołem na wale jezdnym (najbardziej wystającym w kształcie kapelusza chińczyka - to jest to koło które kręci się zawsze jak chodzi silnik) są takie dwa małe tłoczki do których powinna być podłączona rurka poniżej z końcówka zaślepionego węża u Ciebie.. http://www.sklep.gaska.com.pl/towar/JAG08_0105_Rurka_oleju/5093 masz katalog do swojego kombajnu? podeślij może dodatkowe zdjęcia to będzie mi łatwiej coś Ci powiedzieć..
  2. a może dolne sita nie odpowiednio dobrane do koszonego materiału? możesz spróbować przymknąć trochę górne bliżej młocarni i zobaczyć..
  3. To zależy od rodzaju zboża. Żyto, pszenżyto, mieszanki daje 1100-1200 Jęczmień 1200-1300 owies 1000 W instrukcji kombajnu jest tabela z ustawieniami. Jak potrzebujesz do czegoś innego to daj znać to powiem Ci co piszę producent bo ja innych roślin nie mam do koszenia. Co do motowideł to jak nie masz leżącego zboża to przysuń je bliżej ślimaka i powinno być lepiej. Tylko ostrożnie, żeby ich ślimak nie złapał i nie trzeba był ich z młocarni wyciągać
  4. u mnie dochodzą do 1350 obr/min tzn można je płynnie regulować w przedziale 600-1350. Obroty maksymalne zależą najbardziej od kondycji pasów napędzających bęben młócący.
  5. kolego soltys48 mercatory nie mają obrotów silnika. Wyświetlacze, które masz pokazują obroty bębna młócącego i obroty wałka w skrzyni biegów. NIE ma tam obrotów silnika ani prędkości.
  6. kolego na tym zdjęciu wygląda to jakby było od regulacji obrotów bębna młócącego - zaślepiony przewód od rurki w kształcie odwróconego U. Sprawdź co masz za kapeluszem chińczyka - są tam dwa tłoczki do których owa rurka w kształcie odwróconego U powinna być podłączona. Jeszcze takie pytanie: jakie masz obroty bębna na zegarze przy pełnych obrotach silnika?
  7. Ten Lubowidz koło Żuromina? Super! Na pewno się do gadamy i jeśli będę brał się za naprawę to skorzystam z Twojej pomocy. Dasz mi do siebie kontakt poza forum, żeby ustalić szczegóły?
  8. Przeanalizowałem ten opis z katalogiem i teraz jest już wszystko jasne. Części po zamawiam dopiero jak po rozbieram nawet z kilku źródeł bo może jeszcze sprzęgło trzeba będzie do wymiany no i zobaczymy co jeszcze kwalifikować się będzie do naprawy. Jeszcze raz dziękuję za wyczerpujące informacje kolego wojtoon! aha i jeszcze jedno na tej pierwszej śrubie na słoneczku jest gwint lewy czy prawy?
  9. Plan smarowania naprawdę przydatny, dzięki.
  10. Już prawie wszystko jasne. Nie bardzo rozumie demontaż 2 części koła i po co wkręca się śrubę bez łba żeby wyrównać otwór w wałku sprzęgłowym. Myślę, że jak będę widział to w trakcie demontażu wszystko się wyjaśni.. Martwi mnie jednak fakt, gdzie będą mógł nabyć ten hamulec synchronizatora?? u gąski go nie widzę..
  11. Kolego wojtoon dzięki za cenne wskazówki.Opis jest dość precyzyjny i wygląda bardzo sensownie. Tak chodzi mi dokładnie o ten tryb.. Będą potrzebne jakieś specjalne narzędzia, ściągacze itp? Demontaż samego słoneczka jest niebezpieczny? Katalogi są ok używam tego do mercatora 60.
  12. Reszta jest ok chodzi ładnie cichutko i zęby też ładnie wyglądają. Ja potrzebuje Z-21/Z-34 na drobny frez. Liczyłem na to, że uda się to zrobić po odkreceniu koła. Orientujesz się czy jest duży problem, aby dostać się do sprzęgła, mam sprężynę talerzową przy wariatorze.
  13. Koledzy jak wymienić tryb podwójny tzw. choinkę na wałku sprzegłowym? Mam problem z 2 głośna praca - trzeszczenie. Po odkręceniu klapki widać uszkodzone zęby. Trzeba do tego wyciągać i rozpołowić skrzynie biegów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v