Skocz do zawartości

smolenr

Members
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia smolenr

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Dedicated Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Z informacji na stronie producenta wynika, że nie ma TC5.60, jest TC4.90, a następny jest TC5.70,mają te same silnik 175 KM TC4 ma 4 klawisze a TC5 ma 5 klawiszy i zbiornik o 200 l większy. Ten kombajn jest brany w 2 osoby na spółkę i łącznie mamy 70 ha, z racji tego, że na spółkę to powinno być dofinansowanie 60%. Ale zobaczymy czy to przejdzie. Póki co papiery mamy złożone na Tucano.
  2. Witam, Nowe rozdanie kasy z PROW, a więc i nowe zakupy. Mamy dylemat co kupić czy Class Tucano 320 czy NH TC 5.70 ewentualnie Avero 160 jakby było problem z uzyskaniem wsparcia PROW. Czytałem chyba wszystkie tematy na forum i nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Czytałem że są jakieś problemy przy nowych Tucano, ale nie wiem czy to jest pojedyncza opinia, czy po prostu te nowe już tak mają. Nt. NH praktycznie nic nie znalazłem. Chciałbym się dowiedzieć od użytkowników, który jest wygodniejszy w użytkowaniu, który mniej spala na motogodzinę, który ma tańszy serwis i części oraz najważniejsze który się mniej psuje. Jeżeli wiecie to napiszcie, który ma lepsze rozwiązania techniczne, który jest bardziej naszpikowany elektroniką i czy sprawia ona problemy czy jednak znacznie ułatwia pracę. Czytałem, że w NH sita elektryczne to standard a czy w Classach również? Na jakich oponach polecacie i jaki heder (rozważaliśmy coś w granicach 4,5m), dodam, że nie będziemy młócić nim kukurydzy. Kombajn ma obskoczyć około 70 ha zboża i rzepaku łącznie. Serwis jednego i drugiego jest dosyć blisko NH 5 km, a Class 20 km, a więc ta odległość nie będzie miała zbyt dużego znaczenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v