Skocz do zawartości

rou1234

Members
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2632 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rou1234

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Nie rozcinalem go ale na wagę to czuć różnicę w stosunku do nowego . Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
  2. Koledzy sprawa rozwiązana , problem był w filtrze oleju, po wymianie wszytko wróciło do normy.
  3. To jest zegar wkręcony w magistralę olejowa, jest mechaniczny i jest nowy a stary ruski to samo pokazywał. Ciśnienie realnie się tak zachowuje. Tak jakby chciało wzrosnąć a nie mogło.
  4. W klawiaturze wkręt był delikatnie popuszczony, do kręciłem go ale nie ma różnicy . Jedynie co to że na obrotach 1200 -1400 wskazówka manometru faluje między 2,5 a 4 bary. Podejrzewam że pompa się kończy albo zawór w pompie. Pozdrawiam
  5. Jutro wymienie filtr i sprawdzę jeszcze klawiature czy czasem tam nie puszcza . Dziwne tylko to spadanie ciśnienia wraz z wzrostem obrotów. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  6. Witam , mam problem z ciśnieniem oleju w c 330 m. Po wymianie olej na wiosnę było na zimnym na wolnych obrotach 4 bar po dodaniu gazu około 5 bar , po przepracowaniu parenastu godzin było podobnie . Ostatnio zauważyłem że jest maks 4 bary nawet po dodaniu gazu na nie rozgrzanym silniku na wolnych utrzymywało się 1,5 do 2 barów na ciepłym silniku. Dziś po odpaleniu było na zimnym 3 bary , po dodaniu gazu ciśnienie spadło do 2,5 2 barów po zejściu na wolne obroty wróciło na 3 bary . Gdzie szukać przyczyny? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  7. Chyba wrócę do starej kolumny bo z tym nie idzie dojść końca .
  8. Zdaje sobie sprawę że gdy siłownik się chowa to jego siła jest mniejsza przez tłoczysko i moim zdaniem tu jest problem . Ciśnienie sprubuje zmierzyć. Nie wiem tylko czego kierownica w momencie gdy olej jest ciepły to kierownica zachowuje się jakby łożysko się zacierało w kolumnie . Gdy zgasze silnik to jest od razu luz na kierownicy .
  9. Ale masz siłownik poprzeczny czy jak u mnie z boku i drążek pomiędzy kołami ? Jeśli masz tak jak u mnie to podał byś mi mniej więcej średnicę siłownika . Pozdrawiam.
  10. Jakie wymiary tłoka i tłoczyska ma siłownik oferowany w zestawie wspomagania na rynku ? Może mój jest po prostu za mały do ciągnika ?
  11. To jest tak , jest zimny olej w miarę działa tzn w lewo kręci się lekko w prawo troszkę ciężej . Gdy chwilę popracuje i się nagrzeje olej to w prawo gdzie siłownik się chowa praktycznie nie ma wspomagania w lewo gdzie siłownik się wysuwa to działa tylko ciężej . Tak myślę czy ten siłownik nie jest za słaby dodam że jest to siłownik z wózka widłowego rak7.
  12. Witam . Wymieniłem orbitrol i po nagrzaniu jest to samo w prawo ciężko się kręci i coś jakby go blokowało . Albo pompa albo siłownik już sam nie wiem . Pozdrawiam.
  13. Myślałem nad tym i pewnie pójdę w tym kierunku bo ta pompa podejrzewam psuje robotę . Kurcze gdybym znalazł czy ktoś ma wspomaganie na tej pompie co u mnie jest może ja coś robię źle już sam nie wiem.
  14. Witam koledzy , wymieniłem orbitrol na 100 ten stary to był 80 danfoss OSPB 80 on . Jest może i troszkę lepiej ale ciągle nie tak jakbym tego oczekiwał . Moim zdaniem pompa jest do bani bo wątpię że siłownik byłby problemem choć też go nie wykluczam . Jaką optymalną pompę polecali byście do tego układu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v