Skocz do zawartości

mateusz779

Members
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateusz779

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Ja już swój problem rozwiązałem. Wewnętrzna tarcza hamulcowa była krzywa, a dokładnie ten pierścień co się nasuwa na wałek. Tarł o obudowę tylnego mostu. Nowa tarcza i po kłopocie. Hamuje, koło się kręci. Zrób tak kolego. Ciągnik na lewarek i kręć kołem, jak duży opór poluźnij śrubę. Moim zdaniem masz za bardzo dociągnięte.
  2. Popuszczałeś docisk na śrubie i dalej nic? Wymieniałeś tarcze na nowe, mogą być za grube i dlatego blokują. Jedno pytanie tarczę na zwolnice zakłada się tym metalem do zwolnicy czy do rozpieraka. Ściągnąłem to i nie pamiętam. ( nie chodzi mi o tą przykręcaną do zwolnicy). Widzisz kolego ja mam inny problem. Uszczelniałem zwolnicę lewą, poskręcałem wszystko, ciągnik jeździ ale chciałem ustawić hamulce, kiedy mają łapać itp. Ciągnik na lewarek, próbuję kręcić kołem a to ani drgnie, biegi wyrzucone, ręczny rozpuszczony, hamulce luźne, a tu nic, wiesz co może być przyczyną? Może źle tarcze założyłem?
  3. Witam, czytałem ten temat, chcę się tylko upewnić. Wymieniłem uszczelniacz w zwolnicy ( zetor 8111), zakładam zwolnice i nie mogę nią zakręcić. Druga chodzi normalnie, ta ani drgnie. Hamulce poluzowane, dalej nic. Czy mimo wszystko hamulce dalej trzymają? ( tarcze hamulcowe nie były wymieniane.)
  4. Steel Power w G...e ( żeby nie robić krypto reklamy ), byłem już i rozmawiałem ze sprzedawcą, 14 dni termin reklamacji, musisz oddać naładowane, zastępczych nie dostaniesz, możesz co najwyżej kupić nowe. Będę musiał się pomęczyć, bo na razie mi są potrzebne ( opryski etc) Mam gwarancję.
  5. Witam Panowie. Otóż ostatnio wymieniałem filtry w c360-3p, no i jak zwykle po wymianie trzeba było odpowietrzyć układ paliwowy, a odpowietrzanie tych układów wiemy z czym się wiąże. Przechodząc do tematu aby najszybciej dopompować paliwo na wtrysk warto pokręcić rozrusznikiem, a że moje aku były już leciwe i nie miały za bardzo siły zapadła decyzja o zakupie nowych. Założyłem 2 nowe aku 165 ah no name, jakie było moje zdziwienie gdy nie mogły zakręcić rozrusznikiem, ok prostownik, podładowałem na full, sprawdzam pokręciły trochę i padlina. Za którymś razem udało się odpowietrzyć i ciągnik zaczął palić. Na drugi dzień wsiadam, próbuję kręcić, aku trupy. No to prostownik naładowałem, ok, pali. Następnym razem dalej to samo, aku mają obecnie prąd na powiedzmy 3 krotne zakręcenie rozrusznikiem, na drugi dzień może zakręcą raz. Teraz napiszę wszystko co zostało zrobione/wymienione żeby nie było niepotrzebnych postów: a. wymiana wszystkich klem, przewody rozruchowe przeczyszczone b. przeczyszczona sprawdzona prądnica, ładuje ok 14,2v c. rozrusznik jest zregenerowany także działa poprawnie d. wymieniłem też stacyjkę bo ta już miała swoje lata i zauważyłem, że kluczyk już nie łączy e. akumulatory ładują się bardzo szybko bo po ok 2-4 h są już pełne co jest dziwne Podejrzenie padło właśnie na aku, może są wadliwe, nie trzymają prądu, a może to być jeszcze jakaś inna przyczyna. Może komuś wpadnie jakiś pomysł do głowy. Aha i jeszcze jedno, ciągnik nie jest tylko odpalany na chwilę, tak że aku nie zdążą się naładować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v