Skocz do zawartości

tomek9456

Members
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomek9456

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Powiedzcie mi jeszcze z czego budujecie ściany i jak grubą położyć na dach płytę warstwową? nie rozumiem dlaczego zaraz się tak denerwujesz, jeśli chcę hodować bydło z swojej produkcji własnego chowu to jak inaczej mam to zrobić? może faktycznie nie sprecyzowałem tego na początku przyznaje mój błąd.
  2. obecnie mam starą oborę uwięzieniową i patrząc na to co mam to raczej wolą taką od wolnostanowiskowej ponieważ u mnie jest i będzie tylko bydło z własnej hodowli dlatego też w wolnostanowiskowej odchować cielaki będzie trudniej, a w uwięzieniowej krowa jest uwiązana cielak poi się sam bo mam tak poodgradzane dajmy na to 3 krowy i z nimi 3 cielaki i one doją sobie te krowy a w wolnostanowiskowej widząc z własnego doświadczenia nie jeden cielak nie napił by się w ogóle mleka bo krowa jak to krowa jedna nic cielakowi nie robi a inna wygoni. A wracając do moich pytań to pisząc 1,9m na legowisko miałem na myśli jego szerokość a nie ilość miejsca od krowy do krowy, i czekam na resztę podpowiedzi i sugestii jak to zrobić żeby było jak najlepiej.
  3. Witam wszystkich użytkowników forum. Planuję wybudować oborę dla opasów i w związku z tym mam do was kilka pytań. Mam nadzieję iż ktoś kto budował lub użytkuje taką oborę pomoże mi i rozwiąże moje pytania. Wracają do pytań to pierwsze z nich to z czego najlepiej budować ściany czy zwykły biały pustak czy ceramiczny( ten ma lepsze właściwości lepiej trzyma ciepło i mniej pochłania wilgoć). Jaki szeroki świetlik dachowy przy szerokości obory 14m? Czy 4metry stołu paszowego to wystarczająca ilość? I ostanie pytanie to jak duże legowisko, będzie to obora uwięziowa, osobiście myślę nad 1,9m na legowisko. Podzielcie się swoimi wiadomościami i doświadczeniami żeby jak najlepiej to zaplanować i w przyszłości cieszyć się z użytkowania nowego obiektu a nie na odwrót.
  4. Ale ja się nie upierałem tylko mówiłem że raczej wszsystko sparawdziłem no i się myliłem ale najważniejsze że udało się rozwiązać problem w własnym zakresie.
  5. I właśnie idąc tropem masy okazało się że masa od przerywacza kierunkowskazów znika nie wiadomo czemu tak sie stało bo kabelek nie był ruszany nigdy no ale problem udało sie rozwiązać.
  6. A jak to sprawdzić czy ten przerywacz jest wadliwy?
  7. No to się zgadza ze nie mam sprzętu ale bede szukał dalej na tyle na ile potrafię a jeśli możesz powiedzieć na które miejsca szczególnie zwrócić mam uwagę.
  8. To co mam zrobić jak mam sprawdzić według Ciebie.
  9. No nie napisałem ale sprawdzałem bezpieczniki i przewody pod kierownicą ale nic nie znalazłem i nie wiem co jest tego przyczyną i dlatego napisałem na forum. Dodam jeszcze iż gdy właczę tylne halogeny lub lampe oświetlającą od środka kabine problemu nie ma.
  10. Liczę na to że ktoś miał taki problem i się podzieli informacją jak go rozwiązał.
  11. Witam mam problem tak jak w temacie a mianowicie po właczeniu czy to kierunkowskazow bądz też świateł zaczyna tak brakować prądu iż nawet wskazówka na zegarze od poziomu paliwa spada jakby miał pusto po wyłączeniu świateł lub kierunków wskazówki są normalnie i również po odpaleniu silnika jest to samo że wskazówki wariują. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v