pawlus224 dobrze sie sprawuje na razie ma ok 2 tys mtg i nie było problemów jedynie licznik, akumulator i pompka, paliwa bo ciekła tak to nic więcej jak oleje i paliwo. Po modyfikacjach kabiny komfort jest ok klima cicho można słuchać radia, wygodnie. Trochę ciężko pali zimą. Skrzynia 4 bigi wiec nie ma rewelacji, moja jest po modyfikacji i Vmax to 38kmh do transportu super. Oszczędny zwłaszcza w lżejszych pracach. gdybym miał kupować nowy, to wybrał bym MF ale używany i wysłużony to jednak Ursusa bo niewielkim nakładem poprawisz komfort, naprawisz na nowych częściach i jedziesz w pole, a nie czekasz tygodniami na diagnozę i drogie części.
To na co czekasz. sprzedaj swojego taniej skoro uważasz ze nie jest wart tej kwoty;) tylko nie pisz potem ze twój wspaniały "tez prosty sprzęt "nie umiesz naprawić cyt "Walcze z wbijaniem biegów w troche wyeksploatowanym MF. Zrobione są nowe bolce przy tych wybierakach, nowe tulejki z tworzywa i wciąż ciężko wbić bieg 1 oraz 3 (do przodu wajcha). Na zdjęciu jest położenie LUZ. Czy kąt między prętem a kiliszkiem na dźwigni biegów na górze jest dobry? Jak bym na siłe wbił te 1 to ta kulka wypadnie z kieliszka bo taki ostry ten kąt będzie... opuszczenie kieliszka na regulacji spowoduje że kieliszek oprze sie o pręt i tez nie wbije 1..... Może ta część wychodząca ze skrzyni powinna być skierowana bardziej do przodu? Choć to tam śrubą jest zablokowane na wałku (śruba nieoryginalna). No chyba że kabina z wajcha biegów powinna być cofnięta ku tyłowi tylko jak ? Jakieś sugestie?"