Skocz do zawartości

gryzli

Members
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gryzli

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. gryzli

    RSM-domowej roboty

    Jeśli to jeszcze aktualne podaję skład RSM 28 - saletry amonowej 40%, mocznika 30%, wody 30%. Przygotowywałem sam taki roztwór parę lat temu. Trudno to wszystko w takiej proporcji się rozpuszcza. Lepiej rozpuść sam mocznik i zastosuj jako nawożenie dolistne. Powodzenia
  2. Witam! Dzięki koledzy za odpowiedzi na mój post. Pozwoliłem podłączyć się do tego postu dlatego, że u mnie występuje taka sama sytuacja jaką opisał kolega ksiadz666. Liczyłem na to, że uzyskam odpowiedź od niego albo od kogoś kto taką sytuację u siebie już przerabiał. Pytałem o to czy ktoś ma dane jakie konkretnie powinno być ciśnienie oleju w TYM SILNIKU. Mam instrukcję do kombajnu w języku francuskim, ale nie znalazłem tam tego. O tym, że na zimnym silniku ciśnienie jest większe wiem doskonale ( np. u mnie w busie na zimnym silniku na wolnych obrotach jest ciśnienie wyższe o 3 bary silnik MB OM 602 przebieg około 400.000 km. Myślicie, że jakiś gęsty olej? Otuż nie Shell Helix HX7 10W40. Założyłem sobie w miejsce zegara manometr od ursusa i mam wynik sały czas na desce rozdzielczej. ) Wracając do mojego kombajnu to na zimno po zgaszeniu silnika do zapalenia kontrolki upływa dość dużo czasu niestety dokładnie nie zmierzyłem. Według mnie przyczyną późniejszego zapalania się kontrolki po uruchomieniu silnika może być: uszkodzenie czujnika zawieszenie się zaworu przelewowego przy pompie zużyta lub uszkodzona pompa filtr oleju ( ten typ silnika w samochodach MB filtr oleju ma umieszczony zbiornikiem w dół) tutaj jest do góry i olej ścieka, a po uruchomieniu silnika upływa trochę czasu zanim pompa go znowu napełni. Jak widać czeka mnie trochę zabawy :-) Pozdrawiam
  3. Witam! Jestem w posiadaniu 86 z silnikiem OM352A od ubiegłego sezonu. Mam taki sam problem. Żniwa przejechałem nic nie robiąc w tym temacie, ale wciąż myślę o szukaniu przyczyny. Może ktoś mi podpowie jak rozwiązał taki przypadek u siebie. Na początek chcę pomierzyć ciśnienie oleju manometrem może przyczyną jest uszkodzenie czujnika. Wie ktoś jakie powinno być ciśnienie oleju w tym silniku? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v