Skocz do zawartości

michi87

Members
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michi87

  • Urodziny 05/27/1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michi87

  1. michi87

    Sambron j24s

    Wszystkie są duże i powiem że we dwóch jest co nieść. Ale warto zrobić bo bydle ma siłę a takich już nie ma. Po odkręceniu przewodów ładnie się wyciągają
  2. michi87

    Sambron j24s

    Niestety w ładowarkach należy kontrolować pęknięcia i je na bieżąco regenerować, tylko tak jak należy a nie tylko polepić po wierzchu. Przed pęknięciem max pół dnia roboty. Po pęknięciu kula dni przestoju i dwa dni ciągłej roboty lekko
  3. michi87

    Sambron j24s

    Super. Dziękuję za zdjęcia. U Ciebie rewers jest inaczej rozwiązany i będzie trzeba kombinować. Obecnie temat zdjęć jest ogarnięty. Teraz walczę z naprawą przegubu bo zrobiłem nowe tuleje i wycięte są stare z ramienia
  4. michi87

    Sambron j24s

    Dzięki Twojej pomocy już hydraulika jest ogarnięta. Tylko jeszcze cewki od napędu muszę podłączyć bo obecnie tylko napęd odpalić i będzie jeździć. Jeśli czas pozwoli Tobie, to zrób jeszcze zdjęcie pod pompą od napędu(ta duża z lewej od silnika) tam są przewody doprowadzone. Może pomoże iż podpięciem. I trochę trudniejsza sprawa. Zdjęcie kabli przed kierownicą, od ta blachą ochronną tam gdzie są bezpieczniki. I wtedy zadzwonię 😁
  5. michi87

    Sambron j24s

    Jeśli będziesz miał chęć udostępnia mi swojego numeru telefonu to bym chciał chwilę porozmawiać. Bo teraz mam jeszcze kilka pytań. 1. Ta długa wajcha to jest od napędu?(Przód i 4x4?) 2. Do czego jest ta mniejsza czarna gałka? 3. Otwieranie blokady łyżki jest przy kierownicy? I jak to działa? 4. Rewers jest też przy kierownicy? 5. U Ciebie są cztery wajchy przy fotelu,u mnie fabrycznie trzy. Ramię góra dół Łyżka I trzecia sekcja do podłączenia
  6. michi87

    Sambron j24s

    Jeśli masz problem z dobraniem okładziny hamulcowej, to od t25 pasuje, tylko ta droższa za 86zl i dwie tulejki tokarz musi dorobić a późnej przyspawać do tej obejmy Super, dziękuję za zdjęcia, jeśli możesz to daj jeszcze zdjęcia kabiny jak jest rozwiązana osłona po prawej stronie od kierowcy i jeśli możesz to zdjęcia kokpitu. Bardzo pomogły mi dotychczasowe zdjęcia, myślałem że inaczej jest to rozwiązane I jeszcze jak jest rozwiązane wajchy przełączającej napęd . Bo u mnie trochę koliduje z resztą
  7. michi87

    Sambron j24s

    Jest to do regulacji przepływu oleju na napęd, dajesz gazu to zwiększa przepływu oleju i szybciej jedziesz. Co do opon, nie są za szerokie? Bo u mnie na pół wąskie są i też bym zmienił na szersze ale obstawiam się że będzie problem ze skręcaniem
  8. michi87

    Sambron j24s

    Super. Dziękuję za zdjęcia. Możesz jeszcze pokazać jak ta linia jest połączona i do czego? Bo tego nie wiem jak podłączyć
  9. michi87

    Sambron j24s

    Koszty zakupu to tyle ile waży w złotówkach😆 Działa u Ciebie gaszenie z linki? Czy masz elektryczny zaciąg? Jak mógłbym prosić o zdjęcia silnika, dokładnie połączenie gazu z pompą napędu. Jak to jest rozwiązanie. I jakie opony są założone, bo obecnie jest przód 12 a to 11 na 20 cali
  10. michi87

    Sambron j24s

    Poszukuję instrukcji obsługi do ładowarki SAMBRON J24S. Lub kogoś kto miałby czas żeby poświęcić trochę czasu. Mam sambron j24s. Silnik deutz 3 cylindry. Silnik obecnie odpalony na krótko i ładnie gada. Reszta czyli przewody i osprzęt w stanie agonalnym . Mus zrobić elektrykę od podstaw, tu potrzebne zdjęcia co i jak jest w kablach przy kierownicy. Oświetlenie daj radę od podstaw zrobić. Brak przewodów do gazu, gaszenia itp. Ładowarka trafiła się w cenie złomu więc warto ją robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v