Skocz do zawartości

żadenfarmer

Members
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia żadenfarmer

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • First Post Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Week One Done

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Czy dysponuje ktoś literaturą na temat remontu silnika Władymirca? Niestety szykuje mi się gruby remont, a nie dysponuję chociażby dopuszczalnymi wymiarami czopów wału. Potrzebuję konkretnych informacji, a w mojej książce serwisowej wielu rzeczy brakuje.
  2. Mam pytanie odnośnie remontu który muszę zrobić. Jakie zestawy naprawcze kupić, żeby jakiś czas popracować. Wynikł taki problem, że ciągnik bierze dużo oleju i kopci na niebiesko. Wymieniłem głowicę i niewiele pomogło. Wyglądałoby na to, że trzeba wymienić/ szlifować tuleje generalnie zestawy naprawcze. I teraz pytanie czy dysponuje ktoś wymiarami koniecznymi żeby zweryfikować zużycie. Chodzi o kontrolę średnic tulei, czopów generalnie wszystko potrzebne do remontu. Może tuleje da się uratować. Nie tyle chodzi o pieniądze, raczej o materiał z którego robią teraz części. Czy wał korbowy warto szlifować czy może od razu wymieniać. Czytałem że szlifowanie jest ryzykowne. Kolejny temat. Jak wygląda sprawa mocy bo podobno silnik D120 jest mocniejszy niż D21 mający świecę zapłonową w kolektorze i płaskie tłoki. Mam teraz stary typ czy warto przerobić silnik na nowy zakładając nowego typu tłoki i głowice. Czy zyskam większą moc? Czy na pewno nie ma innych różnic poza wymienionymi pomiędzy D21 i D120? Jakieś różnice występują w kontekście koła zamachowego. Czy są jeszcze jakieś inne? Jeżeli chodzi o głowicę to była zakładana 4 lata temu, gdy druga jest chyba od nowości (traktor jest z 1977) więc nowe części są kiepskie. Wymieniłem teraz tą nową a stara jeszcze dobra. Stąd pytanie czy przerobić na nowy typ czy brać stary?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v