Skocz do zawartości

pawelt25a

Members
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawelt25a

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Miałem problem z mocowaniem konektorów okrągłych 4mm do wyłącznika stopu ponieważ oryginalne mocowanie podobne do plastiku uległo zniszczeniu. Zastosowałem kostkę elektryczną pomarańczową 12x16mm2 gdzie otwór ma wymiar 5,5mm. Każdy bolec mocujemy pojedynczo. Zadziory po cięciu wyrównójemy nożem do tapet. Na przewody zaciskamy konektor okrągły 4mm nasówamy kostkę pomarańczową konektor zakładamy na bolca kostkę nasówamy na konektor zagięcie na przewodzie ma być na przeciwko śrubki w kostce. Pierwsza śrubka mocuje konektor do bolca wyłącznika stopu a druga śrubka zagięcie na przewodzie na drugim bolcu postępujemy tak samo jak na pierwszym.
  2. Odkręcić nakrętkę do obudowy zegara wraz zpodkładką igielitową załóż konektor oczkowy chyba 8mm z przewodem 1,5mm2 załóż podkładkę igielitową przykręć nakrętkę drugi koniec przewodu przykręć do masy na śrubki przykręć przewody i trzymak zegara na trzymaku zegara znajduje się cienka blaszka która po wygięciu powinna dotykać do obudowy zegara ta blaszka u mnie nie zdała egzaminu ponieważ jak się zakurzyła nie było masy dlatego założyłem prawód zegar pokazuje poziom paliwa. Jeśli chodzi o czujnik paliwa powinien mieć podłączony plus i minus po podłączeniu powinien pokazywać poziom paliwa jeżeli nie pokazuje może być dziurawy pływak może on dotykać do ścianek zbiornika paliwa ja obruciłem pływak z lewej strony na prawą orginalnie miałem czujnik paliwa z wyjściem tylko na plus minus był przyczepiony do koła mocującego do zbiornika paliwa do jednej z szściu śrubek teraz mam założony czujnik z dwoma wyjściami plus i minus.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v