Skocz do zawartości

Qwerty88

Members
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Qwerty88

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Dzięki. Na schemacie pozycja 56 to chyba zaślepka masz może opis jaki tam jest gwint? Miałem właśnie tak zrobić. Dzięki Myślałem że zawór boczny połączony cięgnem do kołyski reguluje ciśnienie . Może ta śrubka jest od powrotu oleju i ustawia się nią szybkość opadania?
  2. Zawór odcinający jest po drugiej stronie jak przyłącze węża hydraulicznego z takim drutem do regulacji tzn. Cięgno. Narazie śruby od dołu nie ruszam bo nie wiem od czego jest . Nie mam zaślepki
  3. A wiesz może jaką rolę pełni ta śruba co tam jest i czy zaślepka powinna mieć gwint m28x1.5?
  4. Agstar 22pr TL mogę kupić za 250sxtuka a kabat dętkowe TT 14pr za 350 sztuka. Zastanawiam się czy te 14pr wytrzymają jak będą użytkowane w lesie ( ciężki teren dużo pniaków) pytałem 2 osoby z różnych wulkanizacji i twierdzą że bez problemu można takie opony bezdętkowe zakładać niby są mocniejsze.
  5. Witam. Mam pytanie do osób które miały do czynienia z oponami firmy agstar. Dobre czy nie warto sobie głowy zawracać. Mogę kupić w dobrej cenie nowe opony agstar bezdętkowe 22 płócien. Chciałem je założyć z dętkami na felgi nie przystosowane do opon bezdętkowych. Będzie jakiś problem? zda to egzamin?
  6. Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy forumowiczów. Posiadam siłownik przyczepy d47 od dołu leci olej, jest tam jakaś śruba, ktoś wie jak to uszczelnić? od czego ona jest ? Dodam że jest tam gwint chyba m28x1.5 może wkręcić korek i tak zostawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v