Skocz do zawartości

przesq

Members
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Odrzykoń

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przesq

  1. Kolega przywiózł mi Agrotron 85 mk2 na wymianę pompy wody i termostatu. Po wszystkim podmieniłem licznik i mój pokazuje prędkość. Także licznik wykluczam. Podmieniłem czujniki prędkości (oryginał plus same 150) i również wszystko ok. Sprawdziłem jeszcze przejście od wtyczki czujnika do wtyki kabinowej. Przejścia są. Jutro atakuję kabinę. Czy płyta bezpieczników ma coś wspólnego z odczytem prędkości?
  2. Jak rozwiążesz zagadkę to daj znać. Sam mam ten problem - podmieniałem czujnik prędkości jakiś czas temu i nic to nie zmieniło. Agrotron 4.95 synchrosplit
  3. Po prawej stronie pod skrzynką bezpieczników. Jest dodatkowa osłona. Czarna skrzynka.
  4. Miałem identycznie, wymiana/naprawa sterownika - kupiłem finalnie sterownik. Kupiłem tylko do testów joystick dwu pozycyjny - sterujesz plusem jednej lub drugiej cewki, do tego jeszcze regulator napięcia. Dosyć fajnie to chodziło, trzeba uważać przy podnoszeniu, wiadomo, cały EHR pominięty. Jeżeli jeszcze raz mi to padnie to wrócę do tego rozwiązania, bo koszt nie przekroczył 100 zł.
  5. Między kabiną a silnikiem, centralnie na wysokości pedałów hamulec, sprzęgło. Blisko regulatora obrotów. Wydaje mi się, że najprościej odkręcić całą pokrywę i wtedy jest dobry dostęp. Wyciąg gumę i zobaczysz wszystkie śruby.
  6. MK3 ma chyba taką pełną osłonę, którą odkręca się od przodu kabiny. Podejrzewam, że przez otwór po wypięciu licznika niewiele zdziałasz.
  7. Chyba to te żarówki W1.2W Rodzaj podstawy: W2x4.6d, T5
  8. Widziałem takie rozwiązanie na jednym Agrotronie. Zdjęcia niestety nie są dokładne. Poszukaj w google Metron Daniel Zniszczoł. Może zrobi ci zdjęcia i opisze jak to zrobić.
  9. Kostki w ramie masz połączone (są identyczne jak na zdjęciach, które dołączyłeś), inaczej nie miałbyś kierunkowskazów i pozycyjnych. Masa osobno. Sprawdź czy te żółto białe nie zaśniedziały. U mnie plusa nie było od tablicy bezpieczników (wszystkie bezpieczniki były dobre) więc rozciąłem pod podsufitką ten żółty co schodzi na dół i podpiąłem pod górne lampy - tam plusem jest chyba szary. Użyłem ledów więc nie ma takiego obciążenia. Górne lampy i dolne mają osobne okablowanie do tablicy bezpieczników. Mało tego, zarówno żółty jak i żółto biały na zdjęciu to osobne zasilanie pod 2 lampy robocze. Na drugim też nie ma plusa?
  10. Miałem ten sam problem. Gdyby nie było przejścia to wiedz, że jeszcze jedna kostka jest w ramie, musisz odkręcić jeden boczek wewnątrz kabiny, następnie lampę. Po takim rozłączeniu proponuję od razu powiększyć otwór bo jest dosyć spasowany i nie jest łatwo to spiąć. Żółto biały to lampy robocze. Górne przednie lampy świecą? Dodam, że włącznik lamp roboczych jest jeden na cały przód. Zarówno górne jak i te przy kierunkowskazach załącza włącznik po lewej stronie przy kierownicy. Kostki do lamp górnych masz w rogach podsufitki przy przedniej szybie.
  11. Mam taki wyświetlacz wolny gdybyś potrzebował na test do podmiany.
  12. Skoro pękł wąż to pewnie klima do nabicia.
  13. Poluzuj pompę paliwa, zdejmij pasek, wkrętarka z małym kołem pasowym, coś do napędzenia pompy (ja mam taki duży oring ok 20 cm). Stań przodem do traktora i obroty jak na wkręcanie. Luzuj po kolei wszystkie śruby aż pojawi się paliwo (filtr, chłodnica itd)
  14. Nie ma takiego zaworka. Miałem ten sam problem w mk1. Wymieniłem przewody paliwowe od filtra do bloku, od pompy do filtra, podkładki miedziane również (odpuszczone na ciepło). Rozebrałem pompę paliwa i okazało się, że jest mocno zużyta. Wymieniłem i na razie spokój. Na wszelki wypadek przed pompą założyłem taki zaworek zwrotny.
  15. Błędy 31 (prawa strona), 32 (lewa strona) dotyczą sworzni siły uciągu. Przejrzyj wtyczki, przewody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v