Witama
Tak jak w tytule.Przeprowadzam kapitalnkę w moim ursusie całkowitą.
Wszystko mam opanowane ale blok zatrzymał projekt.Wstępnie zlokalizowałem pęknięcie między tulejami i zostało to pospawane więc wszystko jest ok ale na dolnym osadzeniu tulei były bardzo głębokie wżery od pracy na wodzie więc dałem to do chłopaków którzy roztaczają to miejsce i wstawiają tam tuleje/dystans i podczas roztaczania pokazało się pęknięcie i to całkiem spore.
Powiedziano mi że w tym miejscu bloku się już nie sprawa i blok nadaje się na złom tym bardziej że pęknięcie było w dwóch miejscach na górze gdzie zostało pospawane i na dole gdzie siada tuleja.
Czy ktoś kojarzy czy faktycznie dołu się nie sprawa że względu na arcy trudny dostęp i kiepska pozycję do spawu czy jednak to się naprawia?
Czy ktoś może ma akurat blok na handel?
Rozmawiałem z gościem co handluje częściami do ciągników i powiedział mi aby pod żadnym pozorem nie kupować nowego z dzisiejszej produkcji bo szrot jakich mało i bardzo wiele ma zwrotów bo mimo iż nowy to otwory się często mijają i lepiej kupić używkę i dać na osiowanie niż obecny nowy.
Jakieś podpowiedzi Panowie?