Skocz do zawartości

PonidzieP

Members
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia PonidzieP

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziś dla sprawdzenia włożone fabryczne od innej 309 ci. I dymi tak samo. Może to kwestia podkładki ?jedna jest wyraźnie grubsza od pozostałych. Włożył ją kiedyś serwis przy wymianie pompy. 3 pompy były fabryczne, jedną wymieniał serwis. Dzięki za zainteresowaniem tematem. Racja z podkładkami. Przeczytany wątek gdzie kolega pomógł obliczyć te podkładki. Dziwne to że pompy były fabryczne a każda miała inne oznaczenie. Czy to prawda - tak twierdzi serwis, że pompy możemy wymieniać z tolerancją do 10. Czyli jeżeli była np 27 to nowa może być max od 17 do 37 ? Wtedy podkładki pozostają te same ? Z ciekawości kupiona nowa - ma wygrawerowane 35. Można by kupić jeszcze 3 nowe ale co wtedy z podkładkami ? Na razie wyciągamy te po regeneracji i podaje nr z pompy i bloku. Podam też grubość podkładek fabrycznych. Dodam też że ciągniki mam od nowości i nikt tam nic na 100 % nie zamieniał.
  2. Dziś dla sprawdzenia włożone fabryczne od innej 309 ci. I dymi tak samo. Może to kwestia podkładki ?jedna jest wyraźnie grubsza od pozostałych. Włożył ją kiedyś serwis przy wymianie pompy. 3 pompy były fabryczne, jedną wymieniał serwis.
  3. Pompy założone. Procedura dość skomplikowana. Pomógł serwis, który regenerował pompy. Pozostaje problem dość mocnego dymienia (szary dym) przy dodawaniu gazu.
  4. BF4M2012C w Fendt 309ci. Jak zamontować pompy wtryskowe po regeneracji ? Po pierwszej próbie silnik pracuje na 1500 obr i nie daje się zgasić. Nie reaguje też na pedał gazu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v