Skocz do zawartości

dyzo82

Members
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia dyzo82

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Do wymiany uszczelnienia na tłoku. Musisz odkręcić całe oprzyrządowanie podnośnika (wieszaki, zaczepy do łącznika centralnego itd). Odkręcasz siedzenie, ściągasz podłogę i odkręcasz dekiel od tylnego mostu. W tym deklu masz zamontnowany siłownik + rozdzielacz +wajchy od podnoszenia/opuszczania +wajcha do wypłycania-wszystko to musisz odkręcić. Potem wyciągasz tłok siłownika i na nim masz zestaw uszczelniaczy (1x zwykły gumowy +2x grafitowe???)-wymieniasz . Potem wszystko skręcasz. Kabiny nie trzeba ściągać wystarczy popuścić śruby na poduszkach i od tyłu ją podnieść ok, 15cm (uważaj na przód ciągnika żeby nie rozwalić szyby). Najlepiej jak będą do tego z 2 osoby bo sam dekiel waży całkiem sporo. Uszczelniacz na tłok musisz najpierw rozciągnąć a potem wcisnąć we właściwe miejsce (jag go zobaczysz to bd wiedział o co chodzi).
  2. dyzo82

    Renault ceres 95x

    Witam Posiadam ciągnik Reanult Ceres 95 napęd 4x4, mechaniczny rewers +półbiegi załączane hydraulicznie. Mam problem z rewersem. Gdy chcę jechać do przodu to wszystko jest super sprzęgło, wajcha rewersu do góry i wszystko działa. Problem jest gdy chcę jechać do tyłu czasami zdarza się że nie mogę dać dźwigni rewersu w dół tak jakby ją coś blokowało- nie ma żadnych zgrzytów ze skrzyni (sprzęgło wciśnięte na max). W takiej sytuacji muszę albo się chwilę poszarpać i dźwignia wchodzi na pozycję jazdy do tyłu albo zostawić dźwignię rewersu w pozycji neutralnej, biegi dać na luz i dopiero wtedy rewers łatwo wchodzi na pozycję jazdy do tyłu i potem wrzucał np. dwójkę i jadę. Ciągnik był już rozbierany zostały wymienione widełki rewersu (poprzednie były złamane i pospawane, wymienione łożyska, synchronizatory itp. przed tym remontem były identyczne problemy ale zdarzało się to bardzo często i dotyczyło też wrzucania rewersu do jazdy do przodu). W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v