Skocz do zawartości

Piotrek4991

Members
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Piotrek4991

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

3

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Niestety nie chodziło o żadną z powyżej wymienianych rzeczy. Pękła membrana w regulatorze dawki paliwa w pompie wtryskowej. Stąd się brały ogromne ilości powietrza w powrocie do zbiornika paliwa. I dlatego też ciągnik gasł przy szybkim zwiększaniu gazu. No i też przy okazji wyjaśniła się przyczyną powstawania ciśnienia w zbiorniku paliwa. Temat uważam za zamknięty. Dziękuję za wszystkie rady.
  2. Tak ubywa powietrze z kół 😂😂 brawo. A tak na poważnie, to nie ma znaczenia czy z korkiem czy bez niego. Cały czas zachowuje się tak samo czyli. Gaśnie. Nic się nie zmieniło od czasu jak pisałem na wstępie.
  3. To że jest podłączony grubszy przewód nie ma znaczenia ponieważ paliwo powinno po prostu wolniej spływać a nie wyrzucać dużej ilości powietrza niewiadomo skąd.
  4. Robi się ciśnienie w zbiorniku. Dziś ominąłem zbiornik i podałem paliwo z zewnętrznego zbiornika. I tu się rodzi pytanie. Czy z przewodu powrotu paliwa powinno iść powietrze? Bo na wysokich obrotach silnika w zbiorniku paliwo aż bulgocze. Tak dużo powietrza wraca do zbiornika. Problem z gaśnięciem ciągnika nadal występuje. Tu przesyłam film z tego jak to wygląda.
  5. No właśnie słabo leciało przy odpowietrzaniu. Dziś wyjąłem filter z pompy wtryskowej i był czysty. Pozostało sprawdzić tylko smok w zbiorniku paliwa. Może to właśnie tam jest problem. Doradźcie mi, czy może mieć to związek z tym że w zbiorniku paliwa robi się ciśnienie. Paliwo aż opływa przy korku wlewu. Jak się odkreci korek to aż słychać takie "syknięcie" Tak jakby się otwierało gazowany napój.
  6. Witam. Od kilku dni mam problem z ciągnikiem Massey Ferguson 3075. Mianowicie w trakcie pracy ciągnik gaśnie bez większej przyczyny. Gdy pracuje na pusto i powoli dodaje gazu obroty silnika zwiększają się bez problemu. Natomiast przy szybszym "kompnęciu" W pedał gazu ciągnik od razu gaśnie bez żadnego szarpania. Dodam że przewody dochodzące od zbiornika paliwa zostały wyczyszczone, tak samo jak i odstojnik (było trochę brudu więc myślałem że po wyczyszczeniu wszystko będzie działało. Problem dalej się powtarzał. Wymieniony filtr paliwa następnie pompka zasilająca. Pomimo tego ciągnik nadal gaśnie po gwałtownym dodaniu gazu lub też pod obciążeniem. Co może być tego przyczyną? Jakie dalsze działania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v