Skocz do zawartości

Conami17

Members
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Conami17

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Może być taka opcja ale na pewno i wsadzone są odwrotnie według 311
  2. Robił to człowiek co się tylko zajmuje wtryskami i pompami. Po nr jest że Fendt 309 ale nie pamiętam czy kod silnika się zgadzał z nimi.
  3. Tłoki na pewno są dobrze i wiem i tym że pod jedną str jest umiejscowiona komora spalania. Pamiętam jeszcze z remontu 311. Także to może być dobry trop z tymi wtryskami. Na pewno nadmiar w niej jest odwrotnie jak w 311 bo znalazłem stare zdj. A 5 otworów ma wtrysk jak pamiętam to jedna mgiełka idzie całkiem gdzie indziej niż powinna i nie spala się dobrze
  4. Koledzy wszystko się zgadza jak mówicie mi też przez myśl pompa. Ale ciągnik do samego końca nie dymił nawet na lejących wtryskach. A po remoncie jest inaczej. Ciągnik zachowuje się jak wcześniej , cyka tylko że dymi non stop. I teraz wiem już bo 2 lata temu w311 robiłem sam kapitalny i nadmiar jest od zbiornika oleju hydraulicznego a teraz majstry w 309 włożyli od str klawiatury nadmiar. Czyli albo ten model tak ma albo są obrócone o 180 jak kolega napisał. To jest dobry trop tylko pytanie czy to ma aż taka różnice w spalaniu paliwa? Ale trop który mnie uspokoił trochę
  5. Witam, mam problem z fendtem 309. 4 lata dmuchnął uszczelkę , miał przy okazji zrobione gumki pod tulejami , nowe tłoki i pierścienie wrzucone. Teraz ostatnio znowu wydmuchał uszczelkę. Zrobione zostały głowice i wtryski bo lały. Pompa sprawdzana , nie ma jeszcze tragedii. Problemem jest niestety dym siwy z rury wydechowej. Wpada też w kolor niebieski. Są jakieś złe warunki spalania. Ściągałem kolektory nie widać żeby głowice zostały źle zrobione a nie byle kto je robił , firma ma od lat 90 dobra renomę. Ma ktoś pomysł czemu tak jest ? Dodam że na jałowym biegu jak stoi też dymi. Cały czas leci dym. Turbo nie widać by puszczało , zapłon cofany , przyspieszany na cofniętym jest o wiele gorzej. Filtry wymienione , nigdzie w przelotkach syfu nie ma , filtry czyszczone i zmieniane. Zawory regulowane ściślej , i odwrotnie. Dziwi mnie tylko że z odmy nie widać żadnego dymku ani nic nic. Suchy wąż. Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki ale powoli tracę już siły. Kiedyś dymił tylko jak się gaz w podłogę wcisnęło ale te ciągniki akurat na turbosprzegle tak mają. Teraz wstyd nim jechać pustym przez wieś 😂
  6. Conami17

    Fendt 311 silnik

    Witam, może mi ktoś podać kolejność regulacji zaworów w FENDT farmer 311 turbomatik? Zawory planuje wyregulować na s25, wydech 30 z wazywszy że się bardziej wydechowe nagrzewaja. Głowica w tym modelu raczej dokręca się bez kątów a na sam moment 210. Prosiłbym o odpowiedzi. Pozdrawiam.
  7. Witam, Pany rozdzielacz z tyłu pod kabiną zaraz za czujnikiem zamoconwanym centralnie na środku, wyje mi. Jeśli biorę na opuszczanie to słychać że to idzie na siłę wszystko. Opuści ale nie może hydraulika tak pracować. Gdy wrócę dźwignia od ehr na stop, też to mija. Również gdy wezmę którymś przyciskiem na błotniku, również przestaje . Zamieniane były cewki miejscami (podnoszenie-opuszczanie) , zawór oczyszczony- było trochę opilkow w środku. Nadal to samo. Wie ktoś gdzie szukać przyczyny? Dodam że z od prawej str jest czujnik malutki taki na magnez, majster go wymienił. Mówił że jak się nozem weźmie po między czujnikiem A magnesem- to też przestaje pracować hydraulika. Proszę o pomóc Trzeba brać się za roboty w polu bo sucho A tu strach bo czuć że hydraulika chodzi jak na wymuszenie. Ewidentnie słychać w tym dzieliniku za czujnikiem położenia ramion. Z góry dziękuję za pomóc pozdrawiam
  8. Przerzuca połówki bez problemu, podnośnik też działa bez zarzutu. Jedynie co to jest problem właśnie z z zająca na zoliwia i na odwrót. Obstawiam że jest ten sam problem co u CB kolego. Tylko jakaś podpowiedz który to jest czujnik? I na jakiej zasadzie zewrzeć? W wiązce? Żeby zobaczyć reakcje na komputerze?
  9. Witam, mam problem z Aresem 710rz. Gdy się nagrzeje nie chcą przerzucać z zająca na żółwia lub na odwrót. Ostrygnie, wszystko wraca do normy. Myślę że to czujnik temperatury skrzyni siada tylko pytanie który, czy ktoś się orientuję co to może być? I jak sprawdzić na piechotę taki czujnik? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v