Skocz do zawartości

PawelACX

Members
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PawelACX

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Oto właśnie chodzi że to dalej będzie stary prosty porządny Ursus w kwestii opłacalności to taki most z zt303 kosztuje około 1000zł jakby kosztował 10000/12000 czy więcej to fakt nie opłaca się
  2. Witam jak w tytule co myślicie o założeniu przedniego mostu z Fortschrit do c360 jak z przełożeniami rozstawem kół na odpowiedzi typu że się to nie opłaca że lepiej kupić wiekszy ciągnik itp. nie odpowiadam Widziałem na YT zetory 4011 czy jakieś podobne z mostem z tego Fortschritta jeśli ktoś przerabiał temat to prosiłbym o odpowiedź z góry dzięki
  3. Z tego co słyszałem to te termostaty orginalne to jakieś badziewie ale niewiem czy to prawda bo mam świeżo wyremontowany śilnik więc chce założyć coś porządnego czyli te orginalne ursusa można śmiało zakładać?
  4. Witam z czego pasuje termostat do Ursus 1614 słyszałem że z BMW E30 ale niewiem z jakiego silnika dokładnie bo posiadm BMW E34 2.5 tds i czy z takiego BMW nadał by się termostat czy musze kupić orginalny
  5. Jak miał bym zmieniać traktor to nie bawił bym się już 180/200km tylko jak miał bym zmienić to już na moc około 270/280 km coś jak john deere 8410 czy jakiś magnum jeśli chodzi o ulepszanie i dokładanie kasy to zdania są podzielone ale moim zdaniem można ulepszać ale wszystko we granicach rozsądku
  6. Mi się nie opłaca bo wsadzone jest około 20tys w remont skrzyni biegów zwolnic hamulców i dyferencjału i silnik też kiedyś był remontowany więc wiem co mam a jak kupie coś innego to fakt może i bardziej się by opłaciło ale jak kupie nigdy nie mam pewności co kupiłem czy złom czy akurat dobry by się trafił więc wole udoskonalać to co mam podejrzewam że wiele osób się ze mną nie zgodzi
  7. Puki co na jedną oś ale w planach jest przedni napęd
  8. Co do skrzyni 3 to się zgodze bo ona jest przystosowana pod transport moim zdaniem a nie do roboty w polu ale są wersje szesnastek ze skrzynią 4 w niej to i bez wzmacniacza da się robić w polu tylko zależy czy szybka 4 czy wolna do 4 albo 3 szybkiej musi być wzmacniacz co do komfortu to te maszyny były projektowane tak że miały robić w polu i kiedyś nikomu to nie przeszkadzało teraz wielkie państwo się porobiło że troszkę głośniej niż w samochodzie i już wielki skandal jakie to gówno jaki to złom i wogóle osobiście jestem posiadaczem ursusa c360 i ursus 1201 z silnikiem 1604 ze skrzynią 4 wolną bez wzmacniacza i jedyne co mi w niej brakuje to przedniego napędu ale przy okazji zastanawiałem się jak trochę podnieść moc i głośno to jest c360 a nie w 1201 to można normalnie rozmawiać w kabinie przy robocie w polu przy 2200rpm ale i c360 da się wyciszyć a jak miał bym wybierać bardziej komfortowy traktor to 1634 2005r ze skrzynią biegów na synchronizatorach
  9. John Deere 7800 ma 170KM i warzy 6590kg czyli tyle co 155KM ursus 1614 z obciążnikami i czego uważasz że te ursus mają beznadziejną skrzynie biegów jak dla mnie ta skrzynia jest lepsza niż w c360 czy c330 i lepsza niż w tych zachodnich gdzie jest dużo sprzęgieł hydraulicznych i są skomplikowane w naprawie te skrzynie biegów
  10. Moc jaką chciał bym osiągnąć to jakieś 180km chodziło mi że on jest przystosowany pod turbo a jak kto to nazywa to mi tam bez różnicy ale sory za złe nazewnictwo i z czego w miare pasował by intercooler
  11. Zależy dla kogo wystarczy a dla kogo nie ale mi osobiście te 8 biegów do przodu i 4 do tyłu spokojnie wystarcza bo w moim 1201 niema wzmacniacza
  12. Ciekawe ile da się wycisnąć z orginalnej turbiny
  13. Moim zdaniem spokojnie wytrzyma bo jak ludzie zakładają do c360 turbo które ładuje tam około 1.2 bara i ten silnik wytrzymuje chociaż nie jest zakuty to silnik w 1614 jest zakuty ma przystosowaną pompe i wtryskiwacze pod turbo to doładowanie 2bary moim zdaniem wytrzyma spokojnie
  14. 1 bar to było by już dużo lepiej jak na oryginalnej
  15. Ja tam bym wolał przerobić skrzynie biegów ze zwykłych przesuwek na synchronizatory ale jak przerabiać z synchronizatorów na przesuwki to musi być hamulec skrzyni biegów bez tego nie da się wrzucić żadnego biegu na postoju a już nie mówiąc w trakcie jazdy ale nawet jak masz dobrze wyregulowany hamulec skrzyni biegów to i tak potrafi zgrzytnąć więc jak masz zrobione lepiej to nie przerabiaj na gorzej mam ursusa 1201więc wiem co to znaczy źle wyregulowany hamulec skrzyni biegów jak za mało dociśnięty to zgrzyta jak za dużo to biegi tak ciężko wchodzą że nie da się wrzucić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v