Skocz do zawartości

lukaszSZ999

Members
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukaszSZ999

  1. Nic nadzwyczajnego nie napisałem a screen z darmowej apki na Androida to żaden nadzwyczajny materiał badawczy. I jeszcze jedno: nie ujmuj ludziom na tym forum pisząc "niestety". Ci z instytutu pewnie doradzili by tyle samo co Ty, czyli 0.
  2. Tak musi być jak mówi @michcio123. Wczoraj robiłem i mimo, że było dobrze to teraz jest super.
  3. Witam Mam od trzech lat model 6613. Od zeszłego sezonu zauważyłem uciążliwe buczenie w kabinie. Najczęściej pracuje wokół 1700obr i tam właśnie jest najbardziej dokuczliwe buczenie. Dziś miałem chwilę by go osłuchać i tak: Wokół silnika tego nie słuchać, przy lewych schodkach jest wyraźne oraz z tyłu gdzie by głowę nie wsadzić to buczy mocno. Podczas dochodzenia stwierdziłem coś jeszcze, to jest rezonans występujący wokół trzech prędkościach obrotowych: 850obr./min 1200obr./min 1700obr/min Wyraźnie głośniejsze od tła. Częstotliwość buczenia jest identyczna. To strasznie wchodzi do kabiny i jest uciążliwe przez kilka godzin pracy. Ściągnęłem apke na telefon do analizy widma i wszystko się potwierdza. Fala o częstotliwości 108-113Hz. Wrzucam spektrogram. Nie zależy to od obciążenia, z maszyną czy bez, czy obciąże hydraulike czy nie, czy powietrze z pneumatyki jest spuszczone czy nabite, bez różnicy. Tak samo jeśli chodzi o zakresy biegów. Jeszcze sprawdzę czy na zimno jest tak samo. Macie jakieś pomysły?
  4. W MF 6613 mogę ustawić agresywność rewersu jak i przerzucania samych połówek. Szarpie tylko pomiędzy połówkami właśnie. Poczekam na cieplejsze dni żeby temperaturę szybciej osiągnąć. Opiszę rezultat.
  5. Witam Tak jak w temacie. Mam przed sobą stronę z instrukcji serwisowej odnośnie procedury kalibracji skrzyni, jednak nie jest to wprost napisane czy to dotyczy tylko rewersu czy również biegów i połówek. Ma ktoś szerszą wiedzę na ten temat? Pytam bo mam taki objaw, że skrzynia trochę zbyt gwałtownie ale też z opóźnieniem przerzuca wszystkie połówki od A do F. Agresywność na -5 niestety nie niweluje szarpnięcia. Czasem przy przerzuceniu wyskoczy błąd który mówi że układ nie wyrabia się w zadanym czasie z przerzuceniem. Przed wymianą i po wymianie oleju i filtrów jest tak samo. Odpuściłem wymianę najmniejszego filtra na rurce po prawej stronie. Ktoś coś? Dzięki
  6. Ja rozwiązałem problem. Dałem moduł Auto5 ten zamontowany najwyżej, czyli TECU, do wgrania softu. Wgrał mi nowy soft. O dziwo mówił że mam identyfikator odpowiadający modelowi 7614. Ustawił na 6613 i wgrał najnowszy soft z 2022. I od razu zadziałało, oś siada po dezaktywacji. Jak coś to dam nawiary, pan z Podlasia, ogłasza się na OLX. Koszt też super. 5 razy nacisnąć przycisk amortyzacji w czasie max 3 sekundy. Dioda zacznie mrugać na zielono co znaczy że robi kalibrację.
  7. Witam Mam zagadkę, o której nie piszą ani u nas na forach ani za granicą. Chodzi o dość głośny dźwięk dochodzący spod kabiny w czasie rozruchu tzn. nawet nie w czasie kręcenia ale gdy już motor załapie i wchodzi na obroty jałowe. Jest to takie jakby to określić dźwięk marudzenia/mruczenia i to dość głośnego. Drastycznie cichnie gdy już odpali jednak ten pomruk jest nadal słyszalny jeszcze pewną chwilę i gdy tylko trącę czegoś co uruchomi hydraulikę np joystick od ładowacza lub od wyjść hydraulicznych pomruk ginie. Mam dwa ciągniki tj 6613 i 6615, oba robią to tak samo jednak tylko 6613 jest z ładowaczem. Są to modele z hydrauliką Close Center (pompa z LS). Znajomy ma również bliźniaczy model i ten pomruk przy rozruchu też występuje. Co dokładnie generuje taki odgłos i czy to z wiekiem przychodzi czy od nowości tak jest? Niestety ja ich nie miałem od nowości dlatego pytam. Dzięki za zainteresowanie.
  8. Sąsiad ma ten problem w ciągniku od kilku sezonów, dopiero teraz mi powiedział o tym, jednak nie wiem jak sobie radził z tym niskim podnoszeniem. Na tą chwilę przestawiłem mu czujnik wysokości (powiększyłem fasolki) żeby mógł podnieść wyżej ramiona. Nie wiemy co dalej.
  9. Witam. Dziękuję za odpowiedź Nie podnosi do końca. Opuszcza do końca Zmierzyłem napięcia na potencjometrach. Zasilanie Na potencjometrach (pomiędzy zewnętrznymi nogami) to 7.65V. w tym też zakresie 0-7.6V zmienia się wartość napięć kręcąc potencjometrami od min do max.
  10. Witam. Sąsiad ma Agrotrona bodajże 130KM okolo 2000rok, z ehrem. Problem jest taki że gdy przekręcę gałke głębokości poniżej ostatniej kreski (na dole) to zaczyna mrugać żółta kontrolka i mruga błąd 23. Ta sama historia z gałką wysokości maksymalnej, gdy przekręcę ponad ostatnią kreskę (na górze) to zaczyna mrugać błąd 26. Czy byłby ktoś uprzejmy powiedzieć czego dotyczą te błędy? Pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v