Kalibracje wedlug mnie powinien wykonywac sobie sam na wlasna reke, z tego wzgledu ze jest to bardzo proste i powinno sie ja robic czesto wczesniej niz wymiana oleju w skrzyni. W starych dobrych maszynach sekwencja ta byla opsiana w dtr, za to w nowszych łaske robia ze dadza Ci instrukcje obslugi😉
Wystarczy ze bedziesz mial strzelone 3 sprezyny i zrobisz kalibracje bez problemu a bedzie szkubal... przerabialem taki przypadek😉
A niby ktory czujnik pokaze Ci ze masz za duzy luz na tlumiku?
Nie kazda wersja t6000 ma kalibracje momentu silnika..
A jeszcze pytanie przy jakiej temp oleju robiles kalibracje?
Drugie, w konfiguracji HH ustawia sie czasy szybkiego rewersu.. moze masz cos przestawione?
Zuzyty tlumik wlasnie powoduje szarpniecia mimo dobrego stanu synchronizatorow i prawidlowej kalibracji. Jezeli twierdzisz ze synchronizator nie moze za kazdym razem osiagnac swojej pozycji to od tego jest menu HH do sprawdzenia czy tak jest faktycznie...
Zmiana biegow i zmiana grup jest na jedenej lini zasilania oleju.
A skad wiesz ze synchronizator nie wchodzi? A moze tlumik drgań?
Przyczyn moze byc wiele, najlepiej wejsc w menu HH i sprawdzic pozycje potencjometrow synchronizatorow..
Zobacz pod kabina na dzwigni hamulca recznego jest okragly magnes, przy opuszczonej dzwigni hamulca powinien byc na wysokosci prostokatnego czujnika. Czasem wystarczy troche wyregulowac wysokosc czujnika.