Skocz do zawartości

kłosek

Members
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kłosek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. i jeszcze jedną niepokojącą rzecz zobaczyłem tylko nie wiem jak to wytłumaczyć na przyśpieszaczu trzęsie ciągnikiem ciężko wytłumaczyć ten dzwięk jak by jakaś zębatka chwile jest dobrze później znowu trzęsie tylko na przyśpieszaczu nigdzie na internecie nie mogę znaleźć podobnego tematu
  2. drogie są takie uszczelniacze i czy ciężko jest je wymienić
  3. witam pół roku temu kupiłem MF 3080 to była przesiatka z ursusa c-360 więc przy kupnie za bardzo nie wiedziałem na co patrzyć teraz trochę nim pracowałem i wszytko chodzi tylko jeden znajomy zwrócił mi uwagę że jak przekręcam stacyjkę na zapłon to nie powinna mi się świecić kontrolka od ciśnienia oleju a ona się świeci po zapaleniu znika zauważyłem że gdy wyłączam przedni napę ,wałek wom ,przyśpieszacz lub dyferencjał ta kontrolka od niskiego ciśnienia mignie na 1 sekundę kupiłem na allegro miernik do sprawdzenia ciśnienia oleju i podłączyłem gdy zmieniam na żółw-zając są spadki do 14bar a na wałku, napędzie i przyśpieszaczu spadki do 7-8 barów i teraz nie wiem dużo ludzi w internecie ma takie spadki ale najczęściej przy napędzie lub womie a u mnie spadki są wszędzie i teraz się zastanawiam czy jest jedna rzecz (np pompa hydrauliczna) odpowiedzialna za spadek tego ciśnienia czy trzeba dobierać się do wszystkich tych sprzęgieł i wymieniać uszczelniacze dodam że na WOM jak jest wyłączony to powoli się kręci ale da się to zatrzymać ręką tak powinno być bo w c-360 też wałek się kręcił choć był wyłączony. Jaki może być koszt żeby to naprawić u mnie ciężko jest z jakimś mechanikiem od MF i nie mam jak podjechać i się dopytać więc mam nadzieje że mi pomożecie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v