1 może doszło do uszkodzenia jakiegoś koła lub łożyska
2 dym mógł iść ze skrzyni bo mogła się wytworzyć wysoka temperatura bo se sprzęgła w okolicy dźwigni zmiany biegów nie miał by jak się wziąść
3 niema konieczności ściągania kabiny wystarczy odkręcić tą ''podporę' na ,której spiera się kabina na silniku (przykręcona jest na śruby bodajże na klucz 19) i podstawić pod kabiną podnośnik i kawałek drążka i ją lekko unieść ja podstawiałem z prawej strony aby mieć lepszy dostęp do mechanizmu sterowania sprzęgłem
4 wymiana sprzęgła w ltz to dużo więcej roboty niż w c330 także proponuje najpierw sprawdzić przez okienko jak wyglądają łapki i łożyska i czy nie jest zachlapane olejem, a i do skrzyni myślę ,że dało by się zajrzeć przez jakiś dekiel na boku ale do tego to raczej koniecznie trzeba spuścić olej a jest go tam dość sporo (ponad 40 l)
Przed rozpoczęciem samodzielnej naprawy proponuje poszukać jakiegoś mechanika ,który zajmuje się ciągnikami wschodnimi i chociaż porozmawiać z nim. A czasami lepiej zapłacić komuś za poradę lub diagnozę niż samemu się wpędzić w koszta części wymienionych bez potrzeby i stracony czas na niepotrzebną naprawę. Mam nadzieję ,że coś pomogłem