Skocz do zawartości

AdamLTZ

Members
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AdamLTZ

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. walczyłem kiedyś z takim przypadkiem w T25 a pompy z zewnątrz takie same i powodem takich wycieków były żle dobrane oringi przez pana w sklepie z częściami do ciągników a pomoglo pojechanie do sklepu specjalizującego się w uszczelnieniach i dobranie dobrych oringów i już z 6 lat spokoju, może być jeszcze wadliwy króciec lub uszkodzone gwinty w pompie.
  2. AdamLTZ

    ltz 55a

    Jak dobrze zapamiętałem oznaczenia z mojego starego to OSPC 160 ON
  3. AdamLTZ

    Ciągnik LTZ

    Witam właścicieli i miłośników LTZ wymieniłem sprzęgło w LTZ-cie ciągnik już zjechany i teraz nie wiem jak je poprawnie wyregulować, gdyby ktoś posiadał jakieś dane do regulacji lub instrukcje to bardzo bym prosił o pomoc. I mam jeszcze takie pytanie jaki olej macie zalany w skrzyni biegów i ile go dokładnie tam wchodzi bo jak wypuszczałem ze swojego to nie było go tyle ile potrzeba i ciut rozlałem.
  4. AdamLTZ

    Ciągnik LTZ

    Z tyłu ciągnika po prawej stronie u góry korek na klucz bodajże 27 a na dole jest taki sam do spuszczania oleju
  5. AdamLTZ

    Ciągnik LTZ

    1 może doszło do uszkodzenia jakiegoś koła lub łożyska 2 dym mógł iść ze skrzyni bo mogła się wytworzyć wysoka temperatura bo se sprzęgła w okolicy dźwigni zmiany biegów nie miał by jak się wziąść 3 niema konieczności ściągania kabiny wystarczy odkręcić tą ''podporę' na ,której spiera się kabina na silniku (przykręcona jest na śruby bodajże na klucz 19) i podstawić pod kabiną podnośnik i kawałek drążka i ją lekko unieść ja podstawiałem z prawej strony aby mieć lepszy dostęp do mechanizmu sterowania sprzęgłem 4 wymiana sprzęgła w ltz to dużo więcej roboty niż w c330 także proponuje najpierw sprawdzić przez okienko jak wyglądają łapki i łożyska i czy nie jest zachlapane olejem, a i do skrzyni myślę ,że dało by się zajrzeć przez jakiś dekiel na boku ale do tego to raczej koniecznie trzeba spuścić olej a jest go tam dość sporo (ponad 40 l) Przed rozpoczęciem samodzielnej naprawy proponuje poszukać jakiegoś mechanika ,który zajmuje się ciągnikami wschodnimi i chociaż porozmawiać z nim. A czasami lepiej zapłacić komuś za poradę lub diagnozę niż samemu się wpędzić w koszta części wymienionych bez potrzeby i stracony czas na niepotrzebną naprawę. Mam nadzieję ,że coś pomogłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v