Skocz do zawartości

DOKTOR_DEUTZ

Members
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia DOKTOR_DEUTZ

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Powiem ci klego ze ten mechanik co mi rozebral skrzynie sam byl dziwiony jak oni to podlaczyli ze to tak ladnie wszystko wspolgralo Ale dobrze ze sprzedalem tego Deutz I kupilem za niego New Holland 8360 A co do Deutz Dx calkiem inna skrzynia nic. Niepasuje
  2. Jedyne co. Bylo dobre w skrzyni to walek ataku i. Na nim tryby A skrzyni. Nie robilemSPRZEDALEM i kupilem. NEW HOLLAND 8360 Za tych kilka czesci powiedzieli mi 65 tys zl najgorsY jest ten dlugi walek i to on jest przyczyna calej awarii On napedza wałek wom i tez krecie pompke w skrzyni ktora samruje walek sie urwal smarowanie stanelo Skrzynia zatarta a jak pisalem w pierwszym poscie JAKIS MAGIK pchal łapy poskalda aby bylo kotrolKE Cisnienia podlaczyli pod silnik wszystko elegancko gaslo i dwa lata chodzilo. Oglnie ciagnik nie byl zly podnosnik 7500kg. Duzy plus chlodzony powietrzem PRZY - 25 PALIŁ OD STRZAL SILNIK PIEKNIE GRAL TYLKO TA SKRZYNIA
  3. Kolego ja miałem takiego Deutz i niestety miałem takiego pecha że wysiadła skrzynia tylko nim go kupiłem to juz jakis magi pchał tam łapy i zrobi tylko tak aby sprzedać Koszt kopletnego remontu skrzyni na nowych czesciach to 65 tys zł same czesci a uzywane czesci problem w zdobyciu wiem bo spedziłem na szukani trochę czasu i jak się poskłada każdy tryb od innego ciagnika i zaraz zgrzyty bo tam skrzynia nie jest ZF tylko Włoska Graziano. Lepiej poszukaj sobie fajnego NEW Hollanda tm lub serie 8360 Deutz posiadałem 2 lata i jak go kupowałem to nie było oznak ze skrzynia była remontowana a cisnienie oleju skrzyni podłonczyli pod cisnienie silnika i pracował na 50 ha ciezkie prace orka obrotowe 4 x50 keverland agregat uprawowy waga 2.500 zawieszany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v