Witam wszystkich forumowiczów.
Przyniosła mnie na to forum pilna potrzeba zaspokojenia wiedzy 😄 a więc do rzeczy.
Rozebrałem dzisiaj przód w c 4011 okrągła oś ale sztywna. Powodem był duży luz na sworzniu. Po rozebraniu okazało się, że wybite są bardzo otwory we wsporniku. To trzeba będzie jakoś naprawić, ale chciałem zapytać o inną rzecz. A mianowicie sworzeń jest przymocowany do haka za pomocą kołka. Patrzyłem po internecie i w sklepach niby są sworznie do osi okrągłych ale wglądają inaczej. Brak otworu na przymocowanie haka (tego kołka) tylko sworzeń jest "zaspawany" z jednej strony i ma zebraną taka fazkę w 1/4 powierzchni okręgu (wiecie o co mi chodzi pewnie).
Jak to teraz ma się jedno do drugiego, czy te sworznie produkowane obecnie nie nadają się do haka? i w ogóle jak zdjąć hak ze starego sworznia-wybić ten kołek bo niby się rusza ale na wylot nie chce wyjść.
Jak wybić tulejki z rury osi-młotkiem przez pobijak czy naciąć brzeszczotem?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi