Skocz do zawartości

Marecki6830

Members
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marecki6830

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Witam, dawno się pisałem z moimi problemami w jelonku. Wszystkie problemy zostały rozwiązane. 103,31 Brak sygnału prędkości Turbo 103,08 Nieprawidłowy sygnał prędkości Turbo Problem był w przetartym przewodzie od prędkości turbo (zielony przewód) który da się naprawic. 641,04 Napięcie zasilania siłownika VGT poza zakresem niskim 1569,31 Występuje warunek obniżenia mocy silnika 2795,07 Siłownik VGT nie osiąga oczekiwanej pozycji Te trzy błędy były przyczyną zepsutego aktuatora. Potrzebny był nowy koszt dosyć wysoki. i tsc 523976,04 Uszkodzony potencjometr od przedniej osi Luz na dzwigni od aktuatora do turbo udało się zrobić niskim kosztem ok 100zł. Cena nowej dzwigni kosmiczna. Po naprawie dźwigni i wymiane vgt (aktuator) nie trzeba kalibrować komputerem ponieważ automatycznie przy przekręcaniu kluczyka automatycznie sam kalibruje sobie położenie I ostatni problem jaki miałem z ciśnienie na oby dwóch przewodach na przyczepę było źle wyregulowana dźwignia od hamulca ręcznego przy zaworze który znajduje się za tylna lewym kole. I wszystko działa poprawnie. I to tyle z moich prpblemoe, mam nadzieję że komuś się to kiedyś przyda. Pozdrawiam
  2. Na jednym i drugi przegubie czy jak to tam zwie się ma ok. 2-3 mm Łącznie
  3. Wracając do błędów vgt nie zauważyłem żadnych przetartych przewodów. Uszkodzony siłownik? Tak jak kolega Ariss pisał z tym zielonym od prędkości turbo to trafił w dziesiątkę. Poprzecierany był od trytytek którymi był przymocowany. Aż mnie to zdziwiło że opaski mogą tak przetrzeć przewód.
  4. Pneumatyka dwuobwodowa ori Czy przyczyna moze byc zawor sterujacy po lewej stronie z tylu hydr-pneum ?
  5. Kolega Arissi miał rację przewód zielony od czujnika turbo poprzecierany. Cena znakomita jest.... Dziś rozebrałem zawór który jest z tyłu obok prawego koła pod mostem, był trochę zabrodzony ale jest wszystko z nim ok. Ciśnienie nadal jest na czerwonym zasilający jak i na żółtym sterujący. Nie wiem gdzie tam szukać winny.
  6. Jutro sprawdzę te przewody. Właśnie umówiłem mechanika na diagnostykę, zobaczymy co znajdzie jeszcze. Dziś próbowałem podłączyć przyczepę z hamulcem pneumatycznym i jak ją podłączyłem to ciśnienie jest na zasilaniu i tak samo na sterowaniu. Od razu zablokowane koła. Przejrzałem instalacje pneumatyczne i tylko z tylko po prawej stronie jest zawór. Nie sprawny? Pozdrawiam
  7. Witam, jestem nowym posiadaczem john deere 6830 premium. Po zakupie ciągnika na drugi dzień po odpaleniu i przejechaniu się pokazały mi się kody: 103,31 Brak sygnału prędkości Turbo 103,08 Nieprawidłowy sygnał prędkości Turbo 641,04 Napięcie zasilania siłownika VGT poza zakresem niskim 1569,31 Występuje warunek obniżenia mocy silnika 2795,07 Siłownik VGT nie osiąga oczekiwanej pozycji i tsc 523976,04 Gdzie zacząć szukać przyczyny tych kodów? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v