Witam, dawno się pisałem z moimi problemami w jelonku.
Wszystkie problemy zostały rozwiązane.
103,31 Brak sygnału prędkości Turbo
103,08 Nieprawidłowy sygnał prędkości Turbo
Problem był w przetartym przewodzie od prędkości turbo (zielony przewód) który da się naprawic.
641,04 Napięcie zasilania siłownika VGT poza zakresem niskim
1569,31 Występuje warunek obniżenia mocy silnika
2795,07 Siłownik VGT nie osiąga oczekiwanej pozycji
Te trzy błędy były przyczyną zepsutego aktuatora.
Potrzebny był nowy koszt dosyć wysoki.
i tsc 523976,04
Uszkodzony potencjometr od przedniej osi
Luz na dzwigni od aktuatora do turbo udało się zrobić niskim kosztem ok 100zł. Cena nowej dzwigni kosmiczna.
Po naprawie dźwigni i wymiane vgt (aktuator) nie trzeba kalibrować komputerem ponieważ automatycznie przy przekręcaniu kluczyka automatycznie sam kalibruje sobie położenie
I ostatni problem jaki miałem z ciśnienie na oby dwóch przewodach na przyczepę było źle wyregulowana dźwignia od hamulca ręcznego przy zaworze który znajduje się za tylna lewym kole. I wszystko działa poprawnie.
I to tyle z moich prpblemoe, mam nadzieję że komuś się to kiedyś przyda.
Pozdrawiam