Półbiegi przełącza bez stuków delikatnie rewers tez. Opisuje już co sie wydarzyło mój kolega własciciel agrotrona k410 jest troche niechlujny ciagnik zarasta w srodku w kabinie ale do rzeczy , pewnego dnia przyszedł do mnie i pyta sie czy mu nie pomogę bo cos ciagnik szarpie na pół biegach zgodziłem sie najpierw sprawdziłem elektrozawory na płycie sterującej okazało sie ze są całe sitka zaklejone syfem na wszytkich elktrozaworach wyczyściłem ciagnik wrócił do łask powiedziałem mu przepłucz skrzynie wymien olej i filtry a pojezdzisz po 2 latach mówi ze nie moze jechac bład nhk sprawdziłem w serwisówce poslizg sprzegła centralnego mówie skrzynia do rozbiórki wymieniłem sprzegło centralne obejrzałem tarczki na półbiegach w miare złozyłem bład zniknoł ale po godzinie w polu przy pługu dzwoni mówi ze na l i m szarpie sprawdziłem cisnienia nie [pasowało mi ze na dwóch półbiegach śa cały czas czyli załacza dwa półbiegi naraz i jest kolizja szybkości dzwonie do serwisu o poradę serwis mówi mi ze to tarczki na pewno i przeciek na wałkach ja dalej czepiam sie płyty sterującej bo jesli na wałkach to cisnienie by zmalało ale było jednostajne a nie naraz na L I M , ale nic rozebranie skrzyni jeszcze raz i juz profilaktyczneie wymieniłem wszytko czyli uszczelnienie wałków tłoków i tarczek z przekładkami i dalej to samo wiec została płyta sterująca a dlaczego ona najbardziej dostała bo jest aluminiowa a tłoczki w niej są powlekane i są twarde a od czego od nie wymienienia oleju jak dbasz tak masz i kolega wydał 10000 tysiecy za remont . Wiec Przyczyną było nie dbanie o sprzet .