Skocz do zawartości

Rout

Members
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Rout

  1. To tyle że tył jest 15.5 to już wiem tylko muszę przód ogarnąć a każdy ma inne zdanie i bądź tu mądry czy to 8.3-20 czy 11.2-20.
  2. Mógłby ktoś kto ma podobne felgi oraz założone opony 11.2 zmierzyć szerokość tej felgi od rantu do rantu i wtedy będzie wiadomo czy te gwiazdowe felgi były różnej szerokości czy nie. Dziękuję!
  3. Widzisz miałem na myśli 11.2-20 oraz 16.9-38 a napisałem poprzednio źle. Poczekajmy może ktoś na te felgi starego typu wkładał coś innego niż 8.3 oraz 15.5. Ale czuję że to będzie właśnie to (8.3 oraz 15.5)
  4. Tak myślałem, a na te felgi nie wejdzie coś większego typu 12.5-20 i 16.9-38 ?
  5. Witam wszystkich, Nie znalazłem wątku o olejach w MTZ 82 więc postanowiłem założyć temat. Nie dawno kupiłem MTZ 82 z roku 1985(według dowodu rejestracyjnego) 198x (według tabliczki bo w rusku rok moźna sobie wybrać 😉). Jako że nie znam tego ciągnika chciałbym się dowiedzieć ile jakiego oleju oraz gdzie trzeba zalać (silnikowy, hydraulika, kolumna od wspomagania, skrzynia biegów, przedni napęd, i może gdzieś jeszcze bo nie jestem pewny). Mam też jeszcze jeden problem z oponami bo muszę wymienić przód i tył a już zgłupiałem i nie wiem co założyć na tyle są 15.5-38/P a przód były jakieś na sztukę założone od przyczepy. Wiecie może co tam można założyć przód oraz tył dodałem zdjęcie z wymiarami felg oraz jak wyglądają felgi przód. Dziękuję za pomoc i miłego dnia!
  6. @traktor11ok podpowiesz mi jak go dobrze odpowietrzyć bo jedyne co robiłem to odpowietrzenie przy filtrze paliwa taką śrubą, czy to jest wystarczające czy może powinienem luzować rurki paliwowe od wtrysków ?
  7. Dziekuje za sugestie. Ja osobiscie myśle właśnie o wtryskiwaczach, bo gdzieś na foum czytałem że podobne objawy jak u mnie dawały wtryskiwacze. A powiedz mi jak sprawdzić szczelność układu paliwowego ? Bo ogólnie powrotem to od kiedy pamiętam to leci na zmiane bomble powietrza paliwo i tak w kółko cały czas.
  8. Witam, Niestety w tym sezonie pojawił się problem prawdopodobnie z układem wtryskowym w kombajnie John deere 955. W kombjanie jest wolnossąca 6. Spostrzeżenia które udało mi się zauważyć: - Pierwsze odpalenie po zimie było trudne nie chciał wogóle zapalić (ciężko kręcił ale możliwe że to wina aku) - Jak już udało się go zapalić po zimie to duża chmura białego dymu i na ucho było słychać że nie chodzi równo. - Na wolnych obrotach jak zimny to widać biały dym, na większych obrotach jest lepiej, ale na ucho słychać ze na większych dalej kuleje - Jak silnik się zagrzeje to na wolnych obrotach dalej widać dymek ale już nie wielki prawie nie widoczy a na dużych nic nie puszcza, - Jak silni jest zimny i z dużych obrotów zmienia się na małe to wtedy jest chyba największa chmura (kumulacja :D) - Jak silnik się zagrzeje to wydaje mi się że już chodzi dobrze nie kuleje jak na zimny, - Nie odczułem spadku mocy na zimnym/ciepłym silniku - Po tym jak były problemy z odpaleniem po zimie pierwszy raz teraz już za każdym razem kręci bez problemu i odpala czy to zimny czy ciepły - Olej wygląda ok nie zauwazyłem zmiany stanu na + czy - - Wody też chyba nie ubywa - Silnik nie grzeje się temperatura jest Ok - Odnosze wrażenie że w tym sezonie troche więcej pali ale może to być przez to że pierwszy raz sieczkarka była uruchomiona a miała co siekać ^^ - W zeszyłm sezonie pod sam koniec mieliśmy problem ponieważ elektryczna pompka paliwowa które pompuje paliwo ze zbiornika padła, tzn raz podawała raz nie i kombajn nie miał siły, jednak zostało to naprawione (nowa pompka). Wtedy kombajn wogóle nie wkręcał się na obroty nie miał siły itp. O ile się nie myle to jak kombajn był odstawiany na miejsce zimowania to własnie już wtedy puscił dymka białego. Co o tym sądzicie ? Wtryski, pompa a może coś innego ? Od czego zacząć. Może warto nagrac filmik gdzie będzie widać dymek + dzwięk a może sam opis wystarczy żeby wskazać winowajce, albo chociaż wymienić ewentualne elemety do sprawdzenia. Filmiki jak to wygląda: https://drive.google.com/file/d/1UflJeXQVXmC1-qKPTs_KJAyVz-3znC7V/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1ozBXnPe8ep-zVGqFv_r72BLeNqiDvsUM/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/103SSuFnt3gk83FdE0elyCHXFp_tzHgYh/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/19F_fGYT2TEnJ6_lCGpA_vUpMUfXfVlUB/view?usp=sharing - tutaj filmik jak wygląda paliwo w powrocie widać że leci tam na zmiane paliwo i powietrze
  9. Witam mam problem z elektromagnesem od uruchamiamia sieczkarni w kombajnie john deere 955. Pewnego sezonu pase się zerwał i niescześliwie rozwalił szczotkotrzymacz odpowiedzialny za uruchamianie sieczkarni w kombajnie. Aktualnie jest on poklejony ale wolałbym to wymienić. Może ktoś wie gdzie takie coś można dostać ewentualnie z jakiego innego kombajnu można by czegoś taiego szukać. Może są jakieś zamienniki ? A może ktoś ma taki kombajn na części to proszę o kontakt Tutaj link do zdjęć jak to wygląda: https://drive.google.com/drive/folders/1AZl7hdl9Vn3uUnDmnkmSnamRrdM2yu8p?usp=sharing Wie ktoś może czy jest możliwość kupienia katalogu do tego kombajnu w jezyku polskim ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v