Skocz do zawartości

MarcinSkrok

Members
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia MarcinSkrok

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. problem rozwiazany, sprzegło...
  2. https://youtu.be/lbxlO6abY30 po rozgrzaniu tak to wyglada....
  3. "gosciu506" mozesz wytlumaczyc o tym zgrywaniu sie napedow? chodzi o to ze obrecze kol maja byc w tej samej lini zachowywujac przy tym zgodnosc opon przod-tył?
  4. kolego tracker miales objawy dymienia? na zimnym jest ok, po rozgrzaniu tak sie dzieje? czy identycznie było u Ciebie? Czeski film sie zrobil. przewody wymienione, pompa wykrecona sprawdzona(jakis defekt miala przy tej kostce co jest pilaczona z czujnikiem temp. wchodzacym do obudowy termostatu i dalej to samo.... no juz nie mam nerwow. a moze przyczyna tkwi gdzie indziej? nie doladowywuje go przy obciazeniu? luz zaworowy? pierscionki? spróbuję nagrać filmik jak to wyglada na zimnym i pozniej po chwili pracy
  5. co do paliwa, wlasnie caly czas z jednej stacji bylo brane i od tamtej pory lane z tych "najlepszych" i to samo. ale z ta banka zobacze na pewno czy to cos pomoze...po gruntownym odpowietrzeniu na zimnym silniku jest ok dopoki nie pojade dzialac.zagrzeje sie od nowa... bak czyszczony byl przy wyciaganiu wtryskow. dziwi mnie to ze wskaznik paliwa raz chodzi raz nie chodzi, zauwazylem ze jak paliwo zostaje juz w baku pod kabina to wtedy pokazuje i te obroty wom mnie irytuja...
  6. Witam wszystkich użytkowników. Mam problem z jelonkiem jest to model 5080GF 2013r.(sadowniczy) ale przedstawie co sie dzieje bo juz nie mam nerwow... Specyfikacja: Silnik 4045HAT80 Skrzynia 24/24 z mechaniczną przekładnią Hi-Lo,biegi zmieniam rowniez recznie(nie jest elektrohydraulicza) Sprzęgło suche Hydraulika-pompa zebata typu tandem. wspomaganie hydrostatyczne. Naped na przednia oś włączany przyciskiem, WOM recznie,blokada mechanizmu recznie. A wiec jakis czas temu zaczelo brakowac mocy podczas oprysku ciezko mial na równym terenie,wolne obroty nie falowaly i do tego zaczal strasznie kopcic na bialo co mnie wrecz przerazilo, dodam że olej filtry byly zalozone tego roku przed sezonem. w sumie zawsze pilnuje by na czas zmieniac. Przyjechal znajomy pompiarz (dobry fachowiec) turbo ok. wiec wtryski wyciagniete do sprawdzenia i wyszlo ze są w idwalnym stanie. wiec podejzenia padly na pompe wtryskowa ale zeby miec pewnosc zalozone wtryski na swoje miejace sprawdzony filterek w pompie i czysciutki jak łza. wezyk przeźroczysty puszczony zostal od filtra do pompy czy przypadkiem nie lapie lewego powietrza,odpal i co...ciagnik pracowal jak sie nalezy (odwidzialo mu sie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v