Skocz do zawartości

NataliaKosowska

Members
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

364 wyświetleń profilu

Osiągnięcia NataliaKosowska

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jestem właścicielem 2 Farmtraców - 690 Dt zakupiony w 2013 roku z tuzem i wom z przodu. Ciągnik ma na dzień dzisiejszy 3000 mth. Z napraw to: kompletne sprzęgło (praca przez ok 2000 h z nogą na pedale więc ciężko mieć pretensje, zresztą była to też wina serwisu z Kielc (głąby). Wymiana synchronizatora wom z tyłu (wina operatorów, zbyt szybko załączają wom). Drobne usterki typu wąż hydrauliki a jeszcze pompa hydrauliki ale tu to już operator dostał zaćmy i zostawił dzwignię włączoną i pchało olej. No i jeszcze musiałem założyć dodatkowo smarowanie i kalamitkę do łożyska (zrobione z wymianą sprzęgła) ale po 2013 już montowali - 675 Dt zakupiony w 2015 roku ma obecnie 1400 mth z tuzem z przodu. Z poważnych awarii to sprężarka powietrza (pobiera olej) wymiana na gwarancji. Standardowo będzie synchronizator bo już wyrzuca wom (wina operatorów). Fotel wymieniony na gwarancji. Po za tym ok. Podsumowując Ciągniki pracują w sezonie po 10 h dziennie, czasem w ciężkich warunkach. Awarie były, są i będą bez znaczenia od marki. Podkreślenia wymaga pewien fakt za tak dobrą cenę ciągnik jest spoko. Jeśli mogę komuś coś doradzić to tak: - przy zakupie nowego dodaj fotel pneumatyczny - dodaj klimę - zakup w nowej kabinie (takiej jak jest w 675dtn KING) -wynegocjuj koszty przeglądów poniżej 3000 za wszystkie - weź opony o niskim profilu - do lżejszych prac polecam 675 bo znacznie mniej pali (naprawde nawet o 2-3 litrów prz tej samej robocie) - dziś kupił bym nie 690 a 685 bez turba - mam odniesienie do konkurencji mają NH w silnikach euro 3b i sa w czarnej d.... - no i szukajcie w silnikach 4400 euro 3a teraz czekam na nowego 675 dtn King w silniku 4400 zobaczymy czy komfort się polepszył dam znać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v