Skocz do zawartości

mariusz1304

Members
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mariusz1304

  1. Tu sytuacja jest trochę bardziej skomplikowana. Tryby były wymieniane kilka lat temu zaraz po zakupie tego ciągnika na takie jak były zamontowane czyli policzono ilość zębów i taki atak został założony. Traktor praktycznie nie porusza się po asfalcie więc jakoś to chodziło. Teraz przy zamówieniu nowego zestawu dobrano mi go według tabliczki z mostu i numeru Vin. Okazało się że w porównaniu do poprzedniego zestawu jest różnica dwóch zębów. Zobaczymy ile teraz pwytrzyma. Wygląda na to że handlarze jak sprowadzili ciągnik z zagranicy to wsadzili tam taki zestaw jaki mieli pod ręką i tyle...
  2. Tak na szczęście łożyska całe...
  3. Faktycznie Kolego masz rację. Zadałem to pytanie bo u mnie wkład do mostu wygląda tak A szukając po necie znalazłem sporo zdjęć z trybem po drugiej stronie. I mnie to zmyliło. Tak to już jest jak się maszyny nie posiada od nowości i nie wiadomo kto tam już grzebał... Poniżej zdjęcie z netu..
  4. Rozebrałem przedni most, oczywiście tryby wyciete. Mam już nowy zestaw teraz tylko takie szybkie pytanie. Z której strony powinien być ten duży tryb bo patrząc na zdjęcia z netu to poprzednio chyba ktoś to złożył odwrotnie. Wkład ataku do mostu wchodzi tak jak teraz na zdjęciu, korek spustu oleju jest na dole. Tylko pytanie czy ma być tak jak na pierwszym czy na drugim zdjęciu bo to chyba istotną różnica.
  5. Wczoraj kręciłem na podniesionym przodzie z założonym walem i nic nie słyszałem, ale dzisiaj drugie podejście. Wał zdjęty i spróbowałem kręcić bez wału. I faktycznie coś słychać w moście. Olej spuszczony i nie wygląda najlepiej. Widać w nim metaliczne drobiny. Możliwe że po poprzedniej wymianie ataku most nie był dokladnie wyczyszczony. Wkładałem przez korek magnesik ale nic grubszego nie wyciągnąłem. Może zanieczyszczony olej ma wpływ na tarczki w układzie różnicowym. Na ta chwile chyba zaleje nowym olejem żeby chociaż przepłukać most i zobaczę czy jest jakaś poprawa. Jak nie to będzie trzeba rozebrać.
  6. Witam, Od niedawna mam problem z przednim napędem. Dokładnie to cos w nim hałasuje. Tak jakby turkotanie przy każdym obrocie kół. Na ta chwile ciężko mi stwierdzić czy to z przedniego mostu czy z okolic przystawki. Kilka lat temu miałem obrobione tryby w przednim moście i wtedy hałasowało bardziej przy skręcaniu a teraz coś słychać przy jeździe na wprost. Przy skręcaniu jest cicho. Przy wyłączonym napędzie też nic nie słychać. Olej w przodzie wymieniony jakieś 3 lata temu na 80w90LS Łożysko podpory wału sprawdzone. Jest możliwe żeby tarczki w przednim układzie różnicowym lub przystawce tak się zachowywały? Miał ktoś taki problem, coś doradzi? Skrzynia mechaniczna z elektrohydraulicznym załączaniem napędu.
  7. mariusz1304

    Renault 106.14

    Kupiłeś czy sprzedajesz? https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-renault-106-14-sp-CID757-IDjDY4p.html#bc9628432a
  8. Prasa pasowa stałokomorowa, Wałek ze sprzęgłem jest w komplecie.... Jak wszystko jest OK to zakładam, że na 540 też pójdzie (kosztem wydajności) ale nie spotkałem się do tej pory żeby jakaś prasa miała przekładnie na 1000obr.....
  9. dla mnie to w sumie bez różnicy czy 120 czy 150, uważam że większa belka to mniej siatki, na dłużej paszy starczy, a gdyby przyszło stawiać w stogu to też mniej odpadu będzie...... zastanawiają mnie jeszcze obroty wałka wom bo na skrzyni jest naklejka 1000 min.... więc pewnie z prasowaniem na 540 będzie problem....
  10. chyba sie zdecyduje bo w sumie lubie takie wynalazki
  11. bez rotora i nozy... za to pełen komputer co pewnie bedzie wada... no i belki 120x150
  12. 2003, siatka, 4xsznurek, wlasna hydraulika, podbieracz 2.15m...zastanawiam sie nad zakupem ale mało informacji jest o niej w sieci...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v