Skocz do zawartości

zdechly88

Members
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia zdechly88

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zawór upustowy sprawdzałem chodzi płynie nie zacina sie, myślę ze jest sprawny sprawdzałem również membranę wdmuchałem powietrze w przewód co idzie od kolektora i faktycznie słychać jak by się coś przestawiało w pompie wtryskowej.Czy na opalonym silniku mogl bym jeszcze raz dmuchnąć powietrze w przewód od membrany chciałbym sprawdzić czy coś się zmieni czy może się coś uszkodzić? i czy jest taka opcja ze to glowica jest uszkodzona a dokladniej gniazda zaworów?
  2. Tak własnie podejrzewałem mając trochę czasu sprawdziłem przewody paliwowe ,przedmuchałem dla pewności.odkręciłem przewód z kolektora do pompy paliwa również przedmuchałem ,filtr powietrza nie wygląda najgorzej co do kontrolki zabrudzenia nie mam pojęcia jak sprawdzić jak narazie się nie zaświeciła.Co do pompy wtryskowej gdzie jest ta membrana? tam gdzie wchodzi przewód z kolektora?(mam tam zablombowane i nie wiem dlaczego)ile kosztuje taka membrana i regeneracja pompy wtryskowej.Żeby sprawdzić czy zawór w turbo dobrze się domyka mam lekkie obawy bo jestem pewien ze nie odkręcę śrub albo zostana zerwane na 200% pewne rjurczyk mam pytanie czy słabo odpalał ci na zimnym?
  3. Przywiązałem ferdka do drzewa i maksymalne wskazanie wynosiło 0,7bar.A co do tych danych to nie jest stronka tylko katalog cześci i napraw seri 36XX
  4. A wiec tak, zakupiłem w końcu manometr od -0,5 do 3 bar .Jak przy gazuje pokaże 0,3bar ,ruszałem z miejsca za drugiego biegu i gaz w podlodze manometr pokazal maksymalnie 0,5 bara.I teraz pytanie czy to dużo czy mało i ile powinno wynosić Coś znalazłem ale nie jestem pewien czy dobrze tłumacze ze ma miec od 1.05bar do 1.19bar?
  5. w ktorym miejscu będzie najlepiej podłączyć manometr przy turbo czy w kolektorze.Musi to byc jakis profesjonalny manometr czy zwykły wyskalowany w barach? gdzie można taki kupić?
  6. Co do dźwięku turbiny to sie zgodze u mnie słychać tylko przy schodzeniu z obrotów przy konkretnych obrotach a wracając do dawki paliwa czy jest zależna od ciśnienia doładowanie jeśli nie to po co przewód z kolektora ssacego do pompy wtryskowej
  7. Filtr powietrza ok a turbo czy pod opciazeniem czy bez na pełnych obrotach nie słychać.Dzwiek turbo słychać tylko gdy dodam gaz do końca i przy schodzeniu z obrotów słychać gwizd przy małych obrotach .Ale gdzie mam podłączyć ten manometr? Z turbo wychodzi wężyk ciśnieniowy do sterowania zaworem moze tam?
  8. Mam pytanie odnośnie turbiny w ciagniku czy duzy luz na turbinie moze powodowac slapsze cisnienie doladowania i czy cisnienie doladowania ma wplyw na dawke paliwa, poniewaz zauwazylem przewod z pompy wtyskowej do kolektora ssącego zaraz za turbina.Ciagnik zachowuje sie jak by byl zamulony nie dymi na niebiesko ani na biało ,nie bierze oleju,nawet na czarno nie chce,filtry paliwa wymienione,odstojnik wyczyszczony,pompka zasilajaca nowa.Zamierzam turbo oddać do regeneracji ale najpierw chcialbym zmierzyc ciśnienie doładowania ale za bardzo nie wiem jak .Jakies sugestie co to mojego problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v